2777
2789
عنوان

مسافرت

81 بازدید | 12 پست

سلام خانوما من باردارم چندروز دیگه وارد ماه هفت میشم..

میرم سه ماهه سوم...

حالا شاید این چهار پنج روز تعطیلات رو بخوایم بریم مسافرت..

از نظرتون مشکل ک نداره؟؟؟

واینکه شما باشین کجا میرین؟؟؟؟

شیراز..اصفهان..شمال..مشهد؟؟؟؟

∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ خوشبختے یعنے : طعم شیرین چهار نـ؋ـرـہ هامون💕 ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از دکترت بپرس ما از کجا حال تو رو بدونیم؟

    بر چهره دلربای مهدی صلوات 💚💚💚   💚💚💚                اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل الفرجهم .                            اللهم عجل الولیک الفرج  به حق مادر پهلو شکسته 💔

نمیدونم مشکل داره یا نه،از پزشکتون بپرسید بهتره 

و من قطعا مشهد رو انتخاب میکردم

من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 
از نظر ما مهم نیست خانوم حامله نمیتونه بره سفر چون امکان آمبولی وجود داره بخصوص ماه 6 ب بعد 

ممنونم..

∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ خوشبختے یعنے : طعم شیرین چهار نـ؋ـرـہ هامون💕 ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙
نمیدونم مشکل داره یا نه،از پزشکتون بپرسید بهتره  و من قطعا مشهد رو انتخاب میکردم

اره حتما باید برم پیش دکترم..دلم پر میزنه برا مشهد

∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ خوشبختے یعنے : طعم شیرین چهار نـ؋ـرـہ هامون💕 ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙
تو سه ماهه سوم مسافرت خطر ناکه ، احتمال سقط هست ، بمونی خونه بهتره 

سقط؟؟؟؟

∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ خوشبختے یعنے : طعم شیرین چهار نـ؋ـرـہ هامون💕 ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙

تو سه ماهه سوم باید تو شهر باشی و دکتر و بیمارستان دم دستت باشه ، نه اینکه بری وسط بیابون و شهرهای با امکانات پایین و ... زن حامله حال الانش با یک ساعت دیگه اش فرق داره ، ریسک بالایی میکنی بری مسافرت 

بله ، یادمه تو دوتا بارداریم ، دو تا دکترهام از ماه ۷ به بعد اجازه مسافرت بهم ندادن و نتونستم برم خو ...

ممنونم

∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ خوشبختے یعنے : طعم شیرین چهار نـ؋ـرـہ هامون💕 ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙
تو سه ماهه سوم باید تو شهر باشی و دکتر و بیمارستان دم دستت باشه ، نه اینکه بری وسط بیابون و شهرهای ب ...

دکترم اجازه داد اما هنوز مشخص نیس برم یا نه..ممنون از نظرت عزیزم

∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ خوشبختے یعنے : طعم شیرین چهار نـ؋ـرـہ هامون💕 ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش