2777
2789
عنوان

دلم شکسته

| مشاهده متن کامل بحث + 401 بازدید | 43 پست
میشه موقع افطار با دهن روزه دعام کنی ؟ک خدانجاتم بده گاهی واقعا کم میارم حس میکنم دیگ نمیتونم تحمل ک ...

عزیزم ببخشید من روزه نمیگیرم ولی دلم پاک برات حتما دعا میکنم به مامانم که بیماری خاص داره میگم برات دعا 

 ان شاالله هر چه زودتر مشکلت حل بشه

🚫دوستی ممنوع🚫🖤مادر 🖤مرا ببخش بخاطر شکست هایم... انتخاب هایم...تنهایی هام...گریه هایم...که همه بخاطره کسی دیگر بود! اما تو غصه ام را خوردی... مامان قشنگم دلخوشی زندگی ام پناه و تکیه گاه روزهای سخت رفیق روزهای شاد و غمگینم تو بودی 🖤مامان🖤 قشنگم رفتی منو تو دنیا بی رحم تنها گذاشتی💔🖤🕯️😢🥺😭😭😭😭 من ببخش حلالم کن اصلا باورم نمیشه تو واقعا رفتی واقعا اسمت بهت می اومد یه پری واقعی بودی من قدرتو ندونستم دوستت دارم خواهم داشت یه عشق فقط یار من و یار من و یار خودم باش عشقم❤️دوستت دارم❤️

عزیزم ببخشید من روزه نمیگیرم ولی دلم پاک برات حتما دعا میکنم به مامانم که بیماری خاص داره میگم برات ...

ممنونم هرکسی پیش خدا جایگاهی داره شاید تو خ عزیزتر از من پیشش باشی 

ممنونم مهربون 🌷❤️

 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنونم هرکسی پیش خدا جایگاهی داره شاید تو خ عزیزتر از من پیشش باشی  ممنونم مهربون 🌷❤️

فدات شم عزیزم مطمنم تو پیش خدا خیلی یلی عزیزتری خدا حواسش بهت هست مطمن باش حتما مشکلت حل میشه به امید خدا من معجزه ی خدا رو به چشمم دیدم تو هم حتما میبینی🌹❤️

🚫دوستی ممنوع🚫🖤مادر 🖤مرا ببخش بخاطر شکست هایم... انتخاب هایم...تنهایی هام...گریه هایم...که همه بخاطره کسی دیگر بود! اما تو غصه ام را خوردی... مامان قشنگم دلخوشی زندگی ام پناه و تکیه گاه روزهای سخت رفیق روزهای شاد و غمگینم تو بودی 🖤مامان🖤 قشنگم رفتی منو تو دنیا بی رحم تنها گذاشتی💔🖤🕯️😢🥺😭😭😭😭 من ببخش حلالم کن اصلا باورم نمیشه تو واقعا رفتی واقعا اسمت بهت می اومد یه پری واقعی بودی من قدرتو ندونستم دوستت دارم خواهم داشت یه عشق فقط یار من و یار من و یار خودم باش عشقم❤️دوستت دارم❤️

فدات شم عزیزم مطمنم تو پیش خدا خیلی یلی عزیزتری خدا حواسش بهت هست مطمن باش حتما مشکلت حل میشه به امی ...

ان شاءالله 🌷خدا هممونو عاقبت بخیر کنه مادرتون سالم تندرست باشن سایه اش بالا سرت باشه ❤️❤️🌷

 
ان شاءالله 🌷خدا هممونو عاقبت بخیر کنه مادرتون سالم تندرست باشن سایه اش بالا سرت باشه ❤️❤️🌷

ممنون عزیزم ان شاالله 🙏🏻🌹🌹❤️❤️🌷🌸🌼💐

🚫دوستی ممنوع🚫🖤مادر 🖤مرا ببخش بخاطر شکست هایم... انتخاب هایم...تنهایی هام...گریه هایم...که همه بخاطره کسی دیگر بود! اما تو غصه ام را خوردی... مامان قشنگم دلخوشی زندگی ام پناه و تکیه گاه روزهای سخت رفیق روزهای شاد و غمگینم تو بودی 🖤مامان🖤 قشنگم رفتی منو تو دنیا بی رحم تنها گذاشتی💔🖤🕯️😢🥺😭😭😭😭 من ببخش حلالم کن اصلا باورم نمیشه تو واقعا رفتی واقعا اسمت بهت می اومد یه پری واقعی بودی من قدرتو ندونستم دوستت دارم خواهم داشت یه عشق فقط یار من و یار من و یار خودم باش عشقم❤️دوستت دارم❤️

ن بخدا قسم عین حقیقته تازه خیلی کاراشو نگفتم مثلا رفتیم شمال خونه عمم عمم خشگل نیس شوهرش خشگله ی دخت ...

 یا خدااا 

ببخشید ببخشید 

این مادر نیست که خود شیطانه 

واقعا چ مشکلی میتونه با تو داشته باشه 

فقط خدا کمکت کنه 

تو رو خدا به خاطر ضربه هایی که از خانوادت خوردی به سمت اشتباه نرو 

و تو بهترین مادر برا بچت باش 

یا خدااا  ببخشید ببخشید  این مادر نیست که خود شیطانه  واقعا چ مشکلی میتونه ب ...

از خدامه بهترین مامان واسش بشم برعکس مامانم

اون خودخواهه فقط خودشو دوسداره هیشکی واسش مهم نیست پارسال بهش پیام دادم دل سنگ اگ بود آب میشد الکی جواب داده آره پیامت خوندم گریه کردم ولی باز از فردا همون رفتارا رو داشت 

انگار عادت کرده نمیتونه ترک کنه 

 
یا خدااا  ببخشید ببخشید  این مادر نیست که خود شیطانه  واقعا چ مشکلی میتونه ب ...

مامانم با رفتاراش مجوز ظلم و حقه بازی رو علیه من ب دیگران میده حالا یکی ذاتش پاکه مث دوتا از خواستگارام ک گفتن مامانت خ بده و رفتن 

یکی هم بدذات پیدا میشه مث شوهرم ک رفتارای مامانمو ک دید گفت عیب نداره ولی اونم نقشه داشت دید مامانم ک بهم رحم نداره چرا اون رحم کنه

بعد عقد یبار مچشو گرفتم داشت تو تلگرام آمار منو ب خواهرش میداد ک شهر دیگه آن

نوشته بود فلانی ینی من با مامانش قهره اونم گفت چرا اینم داشت واسش تایپ میکرد خبرکش 

اتفاقی شک کردم فک کردم دوست دخترشه ازش گوشی گرفتم نت خاموش کردم 

شوهرمم ی سواستفاده گر بود همش قهر میکرد باج بگیره ازم 


 
یا خدااا  ببخشید ببخشید  این مادر نیست که خود شیطانه  واقعا چ مشکلی میتونه ب ...



مثلا پارسال واس خونم رفته بودم بنگاه ک بدمش رهن کامل 

بنگاهی سرم کلاه گذاشت مرد جوون بود رفتم اتحادیه مبلغ کمیسیون حساب کردن دیدن بجای ۳۵۰ازم ۸۰۰گرفته رفتم بنگاه بهش گفتم ک یا پولمو پس بده یا اتحادیه ازت شکایت میکنم 

فقط اشتباه کردم مامان خائنمو باخودم بردم اونجا 

مامانم بجای طرف منو بگیره طرف بنگاهی رو گرفته بهش گفته این روانیه ولش کن بامن حرف بزن گفتم عه پس میرم اتحادیه گفت بیخود حق نداری بری اتحادیه 

جلوی بنگاهی 

 اصلا با همچی مادری نیاز ب دشمن ندارم من

 اومدم بیرون گریه کردم ک چجور دلش میاد بمن بپره توهین کنه تا خودشو شیرین کنه پیش غریبه ها 

بعدم زنگ زده با افتخار میگ چاخانش کردم ۱۵۰ازش گرفتم ب شرطی ک نری اتحادیه 

درحالیک ۴۵۰سرمو کلاه گذاشته بود ن ۱۵۰

مشاور گفت باید قطع رابطه کامل باهاش کنم چون مدلش اینجوریه ک با بدگویی و پریدن بمن خودشو پیش میبره 

ب هیشکی نمیتونه بپره چون بقیه  پدرمادر دارن 

جرات نداره ب زن داییام حرف بزنه جرات نداره ب زن داداشام چیزی بگه 

فقط زورش بمن رسیده 

حتی بابام ک زنده بود این زن با خراب کردن من خودشو عزیز میکرد 

یبار ۱۰سالم بود گفت امروز پلو درست کنم یاد نداشتم فقط تند گفت چی رو بریزم تو قابلمه و فلان 

خودش رفت 

من بدبخت چجوری درست میکردم شفته شد سرسفره ب بابام گفت ببین یروز گفتم این درست کنه دیدی عرضه نداره من چ خوشمزه درست میکنم این عرضه نداره گریه کردم بابام گفت عیب نداره دفعه اولشه بهتر کته شده کته دوسدارم 

مامانم با نفرت نگام کرد 


 

عزیزم 

یعنی هیچی خوبی نداره 

یا تا حالا بهت خوبی نکرده ؟ 

چرا بخدا اشکم در اومده برات 

نمیتونم هضم کنم یه مادر وجود داشته باشه با این خصوصیات 

البته چرا 

مادرای قدیم بعضیهاشون خیلیییی سخت گیرو تقریبا بد جنس بودن الان حدود ۷۰ ۸۰ سالشونه 

دیدم که میگم 

ولی مادر شما فکنم جوون باشه و اینطوره 😭

عزیزم  یعنی هیچی خوبی نداره  یا تا حالا بهت خوبی نکرده ؟  چرا بخدا اشکم در اومده ب ...


۶۵سالشه

هرخوبی ک کنه منت میزاره و آبرو میبره ب همه میگ چ فایده تازه همونم چون مجبوره منتظره طلاقمو بگیرم میکنه بعد طلاقم خدا بهم رحم کنه 

خوبیش لینک ب میل خودش واس منم خرید میکنه چون واس خونه خودش خرید میکنه برای منم می‌خره بجاش سهمم از اجاره ارث بابام نمیده الان ماهی ۳تومن سهممه بعد همچی رو دوبله یا ۳برابر قیمت باهام حساب میکنه یا بهم کلک میزنه مثلا بهش گفتم ی آب کله پاچه برام بگیره ۱۵تومن بود رفته ۳۰تومن گرفته چون میدونه نمی‌خورم نصفشو میدم ب خودش بعد باهام حساب میکنه ۳۰تومن دیگ لالم هیچی نگفتم اعتراض

بدتر کرد دفعه بعد منت گذاشت ۶۵تومن واست خریدم گفتم منک ی کاسه ۱۵تومنی بیشتر نمیتونم بخورم گوشیم ک عیچی نداره چجوری فیش ۶۵تومنی انداختی برام 

گفت نمیدونم 🙁بعد واسم فاکتور میپیچه فلان میلیون هرماه خرج میکنی درحالیک ۳برابر داره حساب میکنه چنبار ب روش آوردم ول کرده یمدته قیمت همه اجناس از مغازه هایی ک می‌خره پرسیدم بهشم گفتم ک از رو رفت 

خودش یپا کلاهبرداره 

اگ بگی خودم برم خرید اینک کلید ندارم بهم کلید نمیده باز پشت در میمونم و لینک اون ۳تومن بهم نمیده ب ضرر خودمه چون باز ی راعی دیگ واس منت و سرزنش و عقده گشایی پیدا میکنه 

گاهی اینجا درد دل میکنم آروم میشم میتونم تحملش کنم

 
الان پیشش هستی تو یه خونه ؟  کاش سهم ارثت میگرفتی میرفتی تنها برا خودت شاغل میشدی و دیگه به خو ...

هرجا برم نباید آدرسمو داشته باشه چون چندسال پیش آدرسمو داشت ب دروغ رفت کلانتری گفت دخترم خودکشی کرده یعالمه مامور فرستاد تو خونم 

یا زنگ میزد ب زن همسایه ام اونو تحریک میکرد اون بامن دعوا میکرد چرا جواب زنگای مامانتو نمیدی خواب بودم میومد دم در ب در می‌کوبید هرچی میگفتم مزاحم نشو میگفت مامانت التماسم کرده بیام بهت بگم تو ظالمی مامانتو اذیت میکنی کفتم تو اصلا میدونی چ بلاها سرم آورده اینجام ی گوشه شهر دست از سرم برنمیداره هی میگ باید از شوهرت طلاق بگیری 

 
الان پیشش هستی تو یه خونه ؟  کاش سهم ارثت میگرفتی میرفتی تنها برا خودت شاغل میشدی و دیگه به خو ...






ی آپارتمان از سهممو گرفتم بنام خودمه دوسال قبل نقشه کشید گفت بیا بزن بنامم بعد طلاقت بهت پس میدم گفتم ن مگ چلاقم خودم 

باز پارسال داداشم گفت مامان بهم گفته این بمیره خونش میرسه بمن میدمش بتو

بعد داداشم گفت ایشالا بمیری 🙁 (داداشم سهم خونه شو گرفته ی واحد ۱۰۰متری با ی ۲۰۶ بازم طماع چشمش دنبال واحد منه)مامانم پرش میکنه 

ب خواهر مجردم شاغله پولداره ازم بزرگتره ۴۰سالشه اهل ازدواج نیس 

بهش گفته این طلاق گرفت جهازش مال تو 

جهازم تو آپارتمان خواهرمه ی گوشه تو کارتن ها 

بعد خواهرم پارسال بهم گفت اونحا خونمو وسایلم گفتم وسایل مال منه خونش فقط مال تویه 

مامان رو صدا زد دیدم مامانم بهش با چشم و ابرو اشاره کرد فعلا ساکت بشه (منتظرن طلاق بگیرم بریزن سرم از خدا بیخبرا)

خودم زنده ام داره اموالم ب این و اون میبخشه ک بندازتشون ب جون من 

 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش