2777
2789

شاید فشار خون باشه

معبودم ... 🤲ای راهگشا در تاریکی ها...با کلید اجابتت ...قفل های درونم را باز کن...با تو که باشم، در جاده های تردید،...دستان توانای تو را میبینم ...قلبم در آسمان عشقت ...به پرواز در می آید واز شراب شیرین عرفانت مینوشم ..با تو در آغوش کرامتت ...ساکن میشوم ...با تو هیچ جاده ی پر پیچ و خمی وجود ندارد ...با تو دلم به عطر یاس های برکتت معطر میشود ...تو در جاده های خشکسالی ...تشنگی ام را به برکت نگاهت سیراب میکنی ...خدایا ! هر لحظه شکرت که کنارم هستی و مرا به غیر از خود وا نمیگذاری .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید فشار خون باشه

یه لکه ی قرمز‌بزرگه‌انگار‌مثل مویرگی‌پاره شده باشه😭😭مطمینی؟

نمی بینی به ایران باز هم طاغوت برگردد / تجاوزکار می بایست با تابوت برگردد 🇮🇷

ممکنه از فشار خیلی زیاد مویرگ پاره شده باشه که باز جای نگرانی نداره.مادرم اونجوری شده بود هودش درست شد.دکتر گفته بود جای نگرانی نیست.سر زایمان اونجوری شده بود

هرگاه که تسلیمم در کارگه تقدیر /                                        ارام تر از آهو، بی باک ترم از شیر/                                      هرگاه که میکوشم در کار کنم تدبیر/                                      رنج از پی رنج آید،زنجیر پی زنجیر/
یه لکه ی قرمز‌بزرگه‌انگار‌مثل مویرگی‌پاره شده باشه😭😭مطمینی؟

اگه پارگی مویرگ باشه که بهتره از فشار خونه.به خاطر استرس و فشار مویرگ پاره میشه مال چشم زود خوب میشه ولی  باز دکتر برو نشون بده مال خواهر شوهرم یک هفته طول کشید خوب شد البته مراقبت خاص داره

معبودم ... 🤲ای راهگشا در تاریکی ها...با کلید اجابتت ...قفل های درونم را باز کن...با تو که باشم، در جاده های تردید،...دستان توانای تو را میبینم ...قلبم در آسمان عشقت ...به پرواز در می آید واز شراب شیرین عرفانت مینوشم ..با تو در آغوش کرامتت ...ساکن میشوم ...با تو هیچ جاده ی پر پیچ و خمی وجود ندارد ...با تو دلم به عطر یاس های برکتت معطر میشود ...تو در جاده های خشکسالی ...تشنگی ام را به برکت نگاهت سیراب میکنی ...خدایا ! هر لحظه شکرت که کنارم هستی و مرا به غیر از خود وا نمیگذاری .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792