من مادرم تا حالا با عصبانیت باهام حرف نزده یا حتی کتکم نزده یا اینکه اصلا دربرابرم جوش نیورده و بداخلاقی نکرده
ولی من الان یه مادری هستم که چون خسته میشم زود و نیروی بدنی کمی دارم
سریع عصبی میشم و بداخلاقی میکنم و گاهی هم کتک میزنم
خیلییی عذاب وجدان میگیرم
ولی خب بچم زیادییییی تخسه و حرف گوش نکن