عالی بود و هست
بعصی وقتا به خاطر ارومیش واینکه همیشه خودشو فدای ما میکنه حرصم میگیره
بهش میگم یکم بد بودن یاد بگیر چرا اخه خوبی همیشه
چرا الان من دارم حدصت میدم تو دعوام نمیکنی
میخنده
میگه تا الان که باهات بد برخورد نکردم الان وصع اعصابت اینه
وای به روزی که اگه دعوات میکردم