2777
2789
عنوان

مادر بد

774 بازدید | 22 پست

کیا از دست مادرشون عذاب کشیدن یا عذاب میکشن؟حالا نیاین بگید مادر بد وجود نداره اتفاقا وجود داره خیلیم زیاد هستن مادر شما خوبه دلیل ندارع همه مادرا فرشته باشن

مثلا چی کار میکنه ؟

میدونی اشتباه شما چیه؟اینکه فکر میکنید ایران از اسلام جداست....عزیز دلم! ما وقتی به دنیا اومدیم ...تو ایران ...تو این خاک به دنیا اومدیم ....تو گوشمون خوندن الله کبر❤️اشهد ان لااله اله الله❤️ اشهد ان محمدالرسول الله(ص)❤️ اشهد ان علی ولی الله(ع)❤️و بعد اسممونو از اهل بیت(ع) و آیات قران کریم انتخاب کردن ❤️وطن شد خاک پاک دلیران، ایران❤️مذهب شد والا پیامدار محمد(ص) ❤️چیزی که با خون ...جون و روح ما ادغام شد هرگز از ایران جدا نمیشه... ما با همون خون ایرانی که در رگ هامون هست هزاران ساله ماه محرم عزا میگیریم🖤محرم حسینی(ع) که اگر نبود این دانشگاه عظیم انسان پروری ، الان نمیدونستیم آزادی چیه و بلد نبودیم از مرز و بوم کشورمون دفاع کنیم....پس سعی بیخود نکن...این مردم ... با همه مشکلات...گرونی، دزدی ، جنگ و... نه دینشونو میفروشن ...نه کشورشونو ....توجه!!️اگر مخالف عقیده بنده هستید لطفا ریپ نزنید و بحث نکنید!چرا؟ من ضمن احترام به عقیده و نظر شما فقط عقاید خودمو بیان کردم در امضا و کاربری که برای خودم هست نه شما🌷

زیاد عذاب کشیدم ولی به گردنم حق داره 

⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩Nothing can stop you from achieving success except your mind 🌌 ✨یک عدد معتاد سرسخت به سایت😑.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن))شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۷۴نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای خواستین من دوتا کاربری دارم...اون یکی شعبه دوم می‌باشد 🤣((هیییی_زندگی_۲)) ..چون با حجم زیادی کاربر مخالف با فیلم کره ای مواجه شدم دیگه تاپیک نمی‌زنم سوالی داشتین تگ کنین.. ناشناااس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864  دوس دارم نظرتون هم راجبم بدونم😊حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشقققققق مو فرفریاااااااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...ولی همزمان عاشق کاربریم هم هستم پس فقط مدرک از دل زمین بیارین تا تعلیقم کنین 😌تایپ شخصیتیم Entp⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف می‌ره بالا ..#ولی صدای حامیم🍃 .ایشالا چند روز دیگه هم از سایت میرم به مدت یکسال ...سایت بدون هی زندگی میمونه 🥹دیگه کسی هم تو تاپیکاتون شر نمیگه 🤣🥹فراموشم نکنیداااا .دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو 🍌😂🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اعتماد بنفسمو ب صفر رسوند وقتی بام دعوا میکرد از قیافم ایراد میگرفت فحش میده کتک هیچوقت مهربونی ازش ...

انشالله خدا به راه راست هدایتش کنه🤲

میدونی اشتباه شما چیه؟اینکه فکر میکنید ایران از اسلام جداست....عزیز دلم! ما وقتی به دنیا اومدیم ...تو ایران ...تو این خاک به دنیا اومدیم ....تو گوشمون خوندن الله کبر❤️اشهد ان لااله اله الله❤️ اشهد ان محمدالرسول الله(ص)❤️ اشهد ان علی ولی الله(ع)❤️و بعد اسممونو از اهل بیت(ع) و آیات قران کریم انتخاب کردن ❤️وطن شد خاک پاک دلیران، ایران❤️مذهب شد والا پیامدار محمد(ص) ❤️چیزی که با خون ...جون و روح ما ادغام شد هرگز از ایران جدا نمیشه... ما با همون خون ایرانی که در رگ هامون هست هزاران ساله ماه محرم عزا میگیریم🖤محرم حسینی(ع) که اگر نبود این دانشگاه عظیم انسان پروری ، الان نمیدونستیم آزادی چیه و بلد نبودیم از مرز و بوم کشورمون دفاع کنیم....پس سعی بیخود نکن...این مردم ... با همه مشکلات...گرونی، دزدی ، جنگ و... نه دینشونو میفروشن ...نه کشورشونو ....توجه!!️اگر مخالف عقیده بنده هستید لطفا ریپ نزنید و بحث نکنید!چرا؟ من ضمن احترام به عقیده و نظر شما فقط عقاید خودمو بیان کردم در امضا و کاربری که برای خودم هست نه شما🌷

من مادرم تا حالا با عصبانیت باهام حرف نزده یا حتی کتکم نزده یا اینکه اصلا دربرابرم جوش نیورده و بداخلاقی نکرده 

ولی من الان یه مادری هستم که چون خسته میشم زود و نیروی بدنی کمی دارم 

سریع عصبی میشم و بداخلاقی میکنم و گاهی هم کتک میزنم 

خیلییی عذاب وجدان میگیرم 

ولی خب بچم زیادییییی تخسه و حرف گوش نکن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز