دیدین که بیشتر خانمت بخاطر خیانت یا کارای منفی شوهراشون ازشون جدا میشن
ولی من میزان مثبت بودن شوهرمو نمیتونم تحمل کنم
دلم برای روزایی که یه آدم معمولی مثل خودم بود تنگ میشه
ولی این که الان هست برام غیرقابل تحمله.
دائم در حال سخنرانی گوش دادنه.
یا کلا چیزای این سبکی
و دائم هم واسه من چیز میز میفرسته
من قبلا چندین بار اینجا هم عکسمو فرستادم.
نه تیپ زیادی باز دارم نه اونقدر روی مده استایلم
ولی دائما از بی حجابی واسم عکس و فیلم و سخنرانی و مطلب میفرسته.
درکل از همه چی میفرسته ولی از حجاب هم بیشتر
شاید بهم بخندیم ولی نمیتونم تحمل کنم
اگر تاپیکامو ببینید خیلی وقته تو خیلی مسایل باهم مشکل داریم. ولی مشکلمون تو زندگی از وقتی شروع شد که شوهرم وارد این فاز شد و به شدت از هم دور شدیم.
الآنم هیچ حرفی باهم نداریم تو خونه. اگر بخواهیم حرف بزنیم دعوامون میشه قطعا