2777
2789
عنوان

من و بدغذایی

397 بازدید | 35 پست

😅 میخوام خاطره بگم

من بچگی خیلی بدغذای بودم... بادمجون... ماهی .. گوشت خورشی...کدو... هر غذایی کشمش داشت .. هر غذایی پیاز داغ یا کلا پیازی که به چشم بشه دید داشت نمیخوردم

😅 مامانم میگفت ان شاالله یه بچه مثه خودت گیرت بیاد🤣

تا اینکه رفتم سر کار شهر های اطراف.. ۵ صبح سرویس میومد میرفتم تا برمیگشتم ۷ شب بود😆 مجبور بودم هر چی بود بخورم یعنی به حدی گرسنه میشدم که مرغ خشک میزاشتن چنگال نمیرفت توش... 😁 و یه غذای دیگه بود کشمش و پلو و پیاز داغ و سیب زمینی جمع همه خوبان🤪 دیگه ازون موقع من همه چیز خوار شدم بعدشم که ازدواج کردم .. مامانم میگه شانس شوهرت بود🤣🤣🤣

آمااااا مامانا نفرین نکنین... دعای مادرم گرفت یه بچه بدغذا سهمم شده 🤣🤣🤣 ولی خب به ترفندهای مختلف سعی میکنم چیزای مقوی بخوره...


یه چیز دیگه اینکه شماهم خیلی نقش دارید در بد غذا شدن بچه الان داداشم از من بدترِ  فقط غذاهای کبابی و سرخ کرده میخوره و فقط غذاهایی که گوشت و مرغ داره تنوع غذایی صفر... ولش کنی فست فود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مامانمم همیشه همینو میگفت +یه بچه لجبازِ تخسِ حرف گوش نکنِ یه دنده

خدا به دادم برسه

لطفا یه صلوات برای سلامتی پدرومادرم میفرستین❤🌹روزای خوب منتظرتن،برای رسیدن بهشون تلاش کن/ شهروند سابق جزیره نامکاندا | 

 دقيقا منم به دختر سه ساله دارم كه هيچي نميخوره مگر به زور و دعوا، مثلا الان از صبح تا حالا چيزي نخورده! هر دفعه كه بهش غذا ميدم با تك تك سلولهاي بدنم ميگم يكي مثل خودت نصيبت بشه! ايشا الله كه بچه ات نخوره و از درون اتيش بگيري!

 دقيقا منم به دختر سه ساله دارم كه هيچي نميخوره مگر به زور و دعوا، مثلا الان از صبح تا حالا چيز ...

هیچ وقت بهش نگو غذا میخوری یانه 

جون بین خوردن و نخوردن انتخاب میکنه

سوال درست اینه مثلا بگی غذاتو تو اتاقت میخوری یا تو آشپزخونه

یه روفرشی بنداز، غذارو بذار اونجا بذار هی بره و بیاد خودش کم کم بخوره، به زور بهش بدی بدتر لج میکنه

شاید این راها کمکت کنه


لطفا یه صلوات برای سلامتی پدرومادرم میفرستین❤🌹روزای خوب منتظرتن،برای رسیدن بهشون تلاش کن/ شهروند سابق جزیره نامکاندا | 

و من که خوش غذاترینم 😍😍🥺🥺🥺

مواظب باش وقتی شیطان را لعنت میکنی یا در حج رمی جمرات میکنی شیطان به تو نگوید «ای بی معرفت، این هم رسم رفاقت است؟ انسان که رفیقش را لعنت نمیکند، انسان به رفیقش سنگ نمی زند»

حالا من بدغذابودم اماپسرم سه سالشه همه چى ميخوره هرچى بدم ميخوره😁

اللهم عجل لوليك الفرج♥️🌹                                       توتاپيكايى ميرم ونظرميدم كه اطلاعات داشته باشم🌹يه خانم فعال،مستقل،پرانرژى،جذاب ومثبت انديش ومثبت نگر😍بخودم وديگران احترام ميذارم بيايدهمگى بهم احترام بذاريم ♥️هرگونه بى احترامى وبحثى روجواب نميدم چون من احترام برام اولويته🥰بيايدباهم خوب باشيم اينطورى دنياجاى قشنگى ميشه❤️❤️❤️❤️❤️

اخه که حرف دلمو زدی

همین یه دیقه پیش بخاطر غذا نخوردنش دعواش کردم 

همیشه ناز نازش میکنم دیگه نمیکشه مغزم بخدا به زور لقمه رو‌گذاشتم دهنش انداخت بیرون الانم گریه میکنه اعصابم داغونه داغونه

هیچی نمیخوره نزدیک ۳ سالشه

قبلنا حداقل برنج خورشت میخورد الان برنج خالی



مادرشوهر وپدرشوهرم به شدت بدغذا شوهرمم شده مث اونا  بعضی وقتا دلم مرگ میخواد تازه جالبه الان 32 سالشه بازم مامانش سر سفره چیزی باشه خودش دوست نداشته باشه تا شوهرم میخواد تست کنه بخوره میگه نخور خوب نیست  

تاریخ۱۴۰۴/۰۳/۰۲ بیبی چکم مثبت شد 🥰۱۴۰۴/۰۳/۰۳ جواب آزمایشم با بتا ۱۶۰۰ مثبت شد مامان جون نمیدونم دختری یا پسر ولی منو بابا عاشقانه دوست داریم و از حضورت خوشحالیم 😘۱۴۰۴/۳/۳۱ رفتیم سونوگرافی خدارو شکر قلبت تشکیل شده بود😍۱۴۰۴/۰۴/۱۸ واسه اولین بار صدای قلب کوچولوی شنیدم 🤩۱۴۰۴/۴/۲۳ رفتیم انتی بابا کلی ذوق کرد از دیدنت و توهم حسابی شیطنت و دلبری میکردی دستای کوچولوت تو دهنت بود و دکتر احتمال داد یه پسر ناز باشی😍۱۴۰۴/۵/۲۰ اولین ضربهات مثل نبض حس کردم عشق مامان 🥰۱۴۰۴/۰۶/۰۵ رفتیم آنومالی ماشاالله خیلی شیطونی مامانی همش داشتی میچرخیدی دوست داشتم ساعتها به صفحه مانیتور نگاه کنم و ببینمت خانم دکتر گفت یه پسر نانازی 🥰۱۴۰۴/۰۶/۱۳ اولین خریدت کردیم دوتا زیر دکمه کوچولو بابا همش میگه این خیلی برات بزرگه 🤩۱۴۰۴٫۰۷/۰۲ وقتی بابایی دستش رو شکمم بود یه لگد محکم زدی بابایی کلی خندید و ذوق کرد برات ❤️ ۱۴۰۴/۰۷/۰۳ پریشب با دیدن خون یه شوک بهم دادی مامانی اونجا احساس کردم یه تیکه از وجودمی و چقدر بهت دلبستم من گریه کردم و بابایی خیلی نگرانت بود رفتم دکتر و گفت نیم سانتی دهانه رحم باز شده و باید استراحت کنم 😢۱۴۰۴٫۰۷٫۱۵ امروز اتفاقی فهمیدیم بابایی از یه آهنگ خارجی خوشش میاد توهم خوشت میاد و هروقت اون آهنگ میذاریم کلی تکون میخوری منو باباییم دستمون میذاریم رو شکمم و دوتایی از شیطنتات کیف میکنیم ❤️۱۴۰۴٫۰۸٫۰۸ رفتیم دکتر مامانی خدارو شکر خودم شرایطم خوب شده بود توهم خواب بودی پشت کرده بودی وزنتم شده ۱۰۸۴ گرم 🥰۱۴۰۴٫۰۸٫۱۵ وسایل سیسمونیتو خریدیم پسر قشنگم واسه تک تکشون کلی قربون صدقت رفتیم و تصورت کردیم 😍۱۴۰۴٫۰۸٫۲۲ رفتیم دکتر وزنت شده ۱۲۵۸ گرم پسر قشنگم دکتر غش کرد از خنده یه شکل عجیبی تو شکمم دراز کشیدی بابا میگه عین من بد خوابه 🤣۱۴۰۴٫۰۹٫۰۶ رفتیم دکتر مامان تپش قلبت خیلی پایین بود حسابی منو بابارو ترسوندی پسر قشنگم تا یه آبمیوه خوردم و خدارو شکر سرحال شدی😍۱۴۰۴٫۰۹٫۱۴امروز بابا سرش گذاشت رو شکمم یواش یواش باهات حرف میزد شروع کردی تکون خوردن مامانی بابا خیلی برامون زحمت میکشه دعا کن همیشه سلامت باشه و سایش بالاسرمون باشه ❤️۱۴۰۴/۰۹/۲۰ روز مادر رفتیم دکتر مامان قلبت خیلی ضعیف میزد کلی گریه کردم 🤕1404/10/26 کیسه آبم پاره شد و پسر قشنگم با وزن 2580به دنیا اومد و زندگیمون قشنگتر کرد

هیچ وقت بهش نگو غذا میخوری یانه  جون بین خوردن و نخوردن انتخاب میکنه سوال درست اینه مثلا بگی ...

 بحث لج كردن نيست غذا رورنميجوه و تو دهانش نگه ميداره هر وعده غذايي يكساعت يا بيشتر طول ميكشه اونم برا ٥-٦ قاشق.  از اول همينطور بلا بود.  

مامانم خیلی اولادِخوبی بوده که خدا منو نصیب وقسمتش کرده 🥰یه عدد همه چیز خوار🤩

والبته بجه هامم همینطور 😋

خدایا بخاطر اینهمه نعمت شکرت🌺

تو دنیای علی کریمی ها تو وحید شمسایی باش 🌸غدیری ام🌸فقط حیدر امیرالمومنین هست🌹خیبر خیبر یا صهیون👊

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز