😅 میخوام خاطره بگم
من بچگی خیلی بدغذای بودم... بادمجون... ماهی .. گوشت خورشی...کدو... هر غذایی کشمش داشت .. هر غذایی پیاز داغ یا کلا پیازی که به چشم بشه دید داشت نمیخوردم
😅 مامانم میگفت ان شاالله یه بچه مثه خودت گیرت بیاد🤣
تا اینکه رفتم سر کار شهر های اطراف.. ۵ صبح سرویس میومد میرفتم تا برمیگشتم ۷ شب بود😆 مجبور بودم هر چی بود بخورم یعنی به حدی گرسنه میشدم که مرغ خشک میزاشتن چنگال نمیرفت توش... 😁 و یه غذای دیگه بود کشمش و پلو و پیاز داغ و سیب زمینی جمع همه خوبان🤪 دیگه ازون موقع من همه چیز خوار شدم بعدشم که ازدواج کردم .. مامانم میگه شانس شوهرت بود🤣🤣🤣
آمااااا مامانا نفرین نکنین... دعای مادرم گرفت یه بچه بدغذا سهمم شده 🤣🤣🤣 ولی خب به ترفندهای مختلف سعی میکنم چیزای مقوی بخوره...