2789
عنوان

مرگ همسرم

| مشاهده متن کامل بحث + 8451 بازدید | 83 پست
نه عزیزم. مادرشون تحت حمایت اونا بوده به همسر منم رسیده

لطفاتوضییح بده هم راجب این هم خیانت

هولوگرامی سابق 💜 کی مننژیت داشته یاداره بیایید حرف بزنیم 🤧کسی که نوارمغزش تشنج نشون میده بیحال وخسته اس؟داروی کاربامازپین هم استفاده میکنم حال هیچ کاری ندارم چه کنم کمک هرکی میخونه 
من اصلا سر در نمیارم از انحصار وراثت.نمیدونم چیکار باید بکنم

اول برو ثبت  احوال گواهی فوت بگیر شناسنامه کارت ملی همسرت روببر ، بعدش گواهی فوت وببر قوه قضایه ، هرجا رفتی بپرس الان باید کجا برم چیکار کنم همه اداره ها راهنمایت،میکنن عزیزم حقوق همسرت ازهمه مهمتره ، اگه حیاط،خونه ماشین داره دولت تکلیفشونو مشخص کنه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من قصد ندارم با خانواده خودم زندگی کنم. قصدم اینه که خونه اینجا رو بفروشم و برم شهر خودم خونه بخرم. ...

همینجوری که نمیشه خونه روبفروشی الان اون خونه شده مال چن نفر (بچه هات خودت پدرمادرهمسرت) سعی کن بعدازکارهای،قانونی مهریتوبزاری اجرا که خونه بنامت بشه بتونی بنام خودت خونه.بخری تواینده مشکلی پیش نیاد

اگه میخای پیش خانواده خودت باشی میتونی بری در غیر این صورت اگه خانواده همسرت آدمای خوبین بهت میرسن چرا میخای بری بمون پیششون خیلی خانواده ها هستن بعد فوت شوهر خونه حقوق همه چیو از دست زنش در میارن حتی به بچه ها رحم نمیکنن اونارم آواره میکنن من خودم دیدم بعد فوت شوهر خانواده خونه رو از دست زنش در آوردن حتی به حقوق شوهرشم رحم نکردن بچه هاشم یکی دو سال رسیدن بعد بی محلی کردن انداختن سر زن بیچاره اگه آدمای خوبین باهاشون خوب باش .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792