nasi_niki مدیر استارتر عضویت: 1400/03/17 تعداد پست: 3091 عنوان ژل بزنم؟؟؟ 279 بازدید | 28 پست من پارسال لبامو ژل زدم اما الان رفته. کلا پول عیدیام میتونم بزنم. یا ولخرجیه؟؟ دوسدارم 🥲🥲 1402/01/18 | 01:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
minicake0 عضویت: 1402/01/12 تعداد پست: 2212 هزینه ژل چقدره؟ درد داره؟ بستگي داره چه برندي بزني از ١٥٠٠به بالا
خوشبخت1400 عضویت: 1400/04/07 تعداد پست: 6616 ژل ب صورت خوبه؟ برام دعا کنید خوشبخت بشم.الهی در حق خودتون استجابت بشه
nasi_niki مدیر استارتر عضویت: 1400/03/17 تعداد پست: 3091 چن سي سي زدي؟خوب شد؟منم ميخام بزنم ولي دو دلم من کلا اولین بار یک سیسی دومین بار. یکو نیم. دیگ نزدم چون موند رو لبم. اره هیلی خوشکل شدم
نباتییییییییی0 عضویت: 1401/03/01 تعداد پست: 280 وای منم برا زیر چشم و گونه میخام... پولامو دادم دستبند خریدم، هیچی ندارم دیگ 😥💔 نجیب تر از آن باش کع برنجانی🤍 ✨
نی_نی_تو_راهیم_داریم عضویت: 1401/12/21 تعداد پست: 847 بستگي داره چه برندي بزني از ١٥٠٠به بالا اووووو خواهر من ژل میزنه موژه میکاره هیچ وقت ندیدم ی روز لبش بی زل باشه ولی پیگیر نمیشم چقدره هزینش بوتاکس هم میکنه
minicake0 عضویت: 1402/01/12 تعداد پست: 2212 من کلا اولین بار یک سیسی دومین بار. یکو نیم. دیگ نزدم چون موند رو لبم. اره هیلی ... چه برندي زدي؟نوراميس ميگن فيكش خيلي زياده