2789
حداقل میگفتی ته سیگارت میشم😂

ن فقط میخوام بکشمش 

تـمام 

بامن بحث نکن 😂

•دنیایِِ آرزوهام تو چشمایِ هیزٍ تو نیست :/                          •اگع الماس نباشع برا من نیست:/                                             •و در آخر هیچکس ب زیبایی حرفهایش نبود!:/                                     ○آدم تنها باشع ب "خ♡دا" نزدیک ترع○
اینو انصافا اگه باشه زنش میشم🤔🙄🤣🙃🙂🖕

مشکل اینجاس که بگیر نیست😂😂😂😂

دیروز یه نفر 16 ساله ازدواج کرده بود تایپک خانواده شوهر زده بود و من کل دیشبو گریه کردم چرا چون شایع زن داره😑💔

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن فقط میخوام بکشمش  تـمام  بامن بحث نکن 😂

بکش بکش سهم مام بده تک کش نباش 

وینستون بلو بزن بمولا😔😂

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
اگه بگیر باشی زنت میشم😔😂

مبارکه 

من مسلمانم و شیعه و به همه ادیان احترام میگذارمشهید برای من یعنی امام حسین که در برابر ظلم قیام کردشهید یعنی حر که نگفت مامورم و معذور جانب حق رو گرفت و جاودانه شد====================اونایی که همه چی براشون گل و بلبله شاعر میگه*تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید نامت نهند ادمی*
مشکل اینجاس که بگیر نیست😂😂😂😂 دیروز یه نفر 16 ساله ازدواج کرده بود تایپک خانواده شوهر زده بود و ...

😐این 16 ساله ها خیلی خونوکن و لوس دلت میخاد خفشون کنی بعد به تیکه های مساوی تقسیمشون کنی خورشتی بعد بخار پزشون کنی با زود پز باشون قرمه سبزی درست کنی بشینی بخوری😐

والا من موندم چجوری اینارو نشون میکنن

🌻تاحالا فکر کردی چرا باید مغز فیلمی و در طول شب به خوردمون بده و اسمش هم بزاره خواب؟🐝🌻

بکش بکش سهم مام بده تک کش نباش  وینستون بلو بزن بمولا😔😂

کاپیتان کاکائویی بتر نی؟🤤🤔

•دنیایِِ آرزوهام تو چشمایِ هیزٍ تو نیست :/                          •اگع الماس نباشع برا من نیست:/                                             •و در آخر هیچکس ب زیبایی حرفهایش نبود!:/                                     ○آدم تنها باشع ب "خ♡دا" نزدیک ترع○
😐این 16 ساله ها خیلی خونوکن و لوس دلت میخاد خفشون کنی بعد به تیکه های مساوی تقسیمشون کنی خورشتی بعد ...

ارام باشش😂من 17 سالمه هااا

منم موندم با 17 سال سن یه خواستگار نداشتم اونوقت دخترعموی بابام 13 سالشه تو عقده😐

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
کم افتخار کردی 🤨🥲😂 منم برم اصن دیگه از تاپیکت دست میکشم👩‍🦯😪💔😅

بخدا زیاد افتخار کردم بت😂

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
ارام باشش😂من 17 سالمه هااا منم موندم با 17 سال سن یه خواستگار نداشتم اونوقت دخترعموی بابام 13 سالش ...

آخه از دخترای لوس بالا میارم  من خودم شوخی مکنم وگرنه الانا عمرا ازدواج کنم کلی برنامه دارم عمرا بیام بخاطر یکی دیگه گند بزنم به برنامه هام

🌻تاحالا فکر کردی چرا باید مغز فیلمی و در طول شب به خوردمون بده و اسمش هم بزاره خواب؟🐝🌻

آخه از دخترای لوس بالا میارم  من خودم شوخی مکنم وگرنه الانا عمرا ازدواج کنم کلی برنامه دارم عمر ...

😂😂😂😂

دقیقا مجردیو عشقهه

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز