چندتا نکته بگم
اول اینکه منم یه دورانی تو اسفند ترس از آزمون به سراغم اومد
ولی خب ک چی
گند میزنیم فدای سرمون اصلا قراره آزمونو گند بزنیم که کنکور و گند نزنیم دیگ
درمورد ساعت مطالعه هم اگر از نظر خودت کافیه هیچ اشکالی نداره شاید ۸ ساعت برای تو به اندازه ۱۲ ساعته من باشه
و درمورد مرور خیلی مهمه گاهی اوقات از درسی که میخونی مهمتر ابدا حذفش نکن