2777
2789
عنوان

کنکور ۱۴۰۲

147 بازدید | 12 پست

سلام حدود سه ماه دیگه کنکور دارم چند ماهی هست مشاور دارم ولی توی برنامه مرورهارو انجام نمیدادم و حس‌ خیلی بدی به مطالبی که خوندم دارم.دارم درس خونم اکثر روز را اما ساعت مطالعم از هشت ساعت بیشتر نمیشه

از ازمون دادن میترسم و درحد ممکن سعی میکنم ازمون ندم

اینا مشکلات منه و مهمتره همه بقیه خیلی بهم امید دارن که این یه فشار مضاعفه:))🤕

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه میتونی مشاور بگیر

یه مدت داشتم اما زندگی الآنم با زندگی‌ای که اونا می‌گن باید داشته باشم فرق داره. یه سری مسئولیت دارم که چه بخوام چه نخوام باید انجام بدم. توی سرعت مطالعه مشکل دارم

یه مدت داشتم اما زندگی الآنم با زندگی‌ای که اونا می‌گن باید داشته باشم فرق داره. یه سری مسئولیت دارم ...

خب یسری ویسای تند خوانی و وسواس مطالعاتی که موسسه ها میذارن گوش بده بنظرم حتما نحوه خوندن هر درسم یاد بگیر من تو سیب ترش مشاوره دارم اپلیکیشنش اینارو داره اگه پیدا نکردی


مشاورا باید طبق برنامه ی زندگیت بهت برنامه بده وگرنه بدرد نمیخوره که😅

چندتا نکته بگم

اول اینکه منم یه دورانی تو اسفند ترس از آزمون به سراغم اومد

ولی خب ک چی

گند میزنیم فدای سرمون اصلا قراره آزمونو گند بزنیم که کنکور و گند نزنیم دیگ

درمورد ساعت مطالعه هم اگر از نظر خودت کافیه هیچ اشکالی نداره شاید ۸ ساعت برای تو به اندازه ۱۲ ساعته من باشه

و درمورد مرور خیلی مهمه گاهی اوقات از درسی که میخونی مهمتر ابدا حذفش نکن

.به صبر کوش تو ای دل که حق رها نکند......چنین عزیر نگینی به دست اهرمنی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز