2777
2789
عنوان

حس بویایی

836 بازدید | 53 پست

سلام دوستان 

من هفته پیش بیمار شدم که احتمال قوی کرونا بوده

الان بویاییم خیلی صغیفه یعنی باید به زور عطرمو بچسبونم به بینیم تا یکم بو متوجه بشم

چه راه حلی دارین ایا کسی بوده سریع بویاییش برگشته باشه 

ممنونم که جواب میدین

بعدیک سال بویاییم درست شد 

من یه خانوم خوشبختم که یه همسر زحمتکش و خوب دارم ما دوتا گلپسر هم داریم که از ته دل دوستشون دارم و منتظر اتفاق ها و خبرهای خوب در مسیر زندگیمون هستیم❤️❤️❤️❤️ دوستتون دارم از ته قلب ❤️❤️❤️❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تو هفته سومم هنوز برنگشته 

وای واقعا خیلی بده شما ضعیف شده یا کلا نداشتین

من نمیدونم کرونا بوده یا نه اخه امروز ۸روزه اطرافیانم از من نگرفتن هیچ کدوم

چند روز قرنطینه باشم فقط روز اول علایم دادم کنارشون بودم

وای واقعا خیلی بده شما ضعیف شده یا کلا نداشتین من نمیدونم کرونا بوده یا نه اخه امروز ۸روزه اطرافیان ...

اوایل کاملا از بین رفته بودم یکی دوروزه بهتره .صدامم هنوز ی جوریه 

من بویاییم از دست دادم با این روش خوب شدم بهت میگم 

هرروزکرم عطر گلاب بو میکردم 

بعد جگر کباب کردم خردم نه یکبار چند بار فقط یکی خواهرم وقتی بویاییش برگشت چندماه همه غذاها بوی ماهی گندیده میفهمید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز