2777
2789
عنوان

ازدواج

241 بازدید | 21 پست

برادرم یبارطلاق داده خانومشوالبته ده ساله پیش اصلاتوزندگیش این بیچاره به هیچ وجه شانس نیاورددلم براش میسوزه تقریبایساله ودوماه پیش بوددست بیچاره رفت تودستگاه وپیوندشدهیچ حسی نداره انگشتاومچش فقط ۲۰درصدالهی بمیرم براش😔😔وضعش خوبه بهترین خونه زندگیوداره الان میخوایم براش،زن بگیرم به نظرتون شماهاکه خانومیدکسی بهش بله میگه تاحالا خواستگاری نرفتیم؟؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اولا دليل طلاقشون بدون تعصب چي بوده خيلي مهمه 


و اينكه يه دختر در حد خودش ميتونه بگيره چرا بله نگن 

زمانی که دنبال عشق نبودم  با اون آشنا شدم و زمانی که بیشتر از همه دوستش داشتم اونو از دست دادم💔میشه برای برگشتنش دعا کنید 

اولا دليل طلاقشون بدون تعصب چي بوده خيلي مهمه  و اينكه يه دختر در حد خودش ميتونه بگيره چرا ...

خوده دختره رفت گفت من لیسانسم توفوق دیپلمی البته اونم مجرده تاالان۳۵سالشه

بستگی به شرایط دیگش داره، بعد نباید سخت بگیرید دیگه باید جاییم که میرید خواستگاری مورد مناسب و هم کف ...

سخت نمیگیریم تاحالانرفتیم چن نفرومعرفی کردن میگیم براعیدفطربریم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز