darya88443 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/13 تعداد پست: 955 عنوان عدد بتا 100 بازدید | 8 پست سلام من ازمایش بتا دادم عدد بتام صفر بود چندروز قبلش سونو واژینال شدم دکتر گفت یکم از بقایا مونده احتمال داره تو ازمایش نشون نده؟ 1402/01/14 | 19:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زینبببببببببببب عضویت: 1401/09/11 تعداد پست: 7686 عزیز دلم شما سقط کردین ؟ خدایا شکرت بابت تموم لحظات زندگیم ❤
زینبببببببببببب عضویت: 1401/09/11 تعداد پست: 7686 بله ۲۰ روزه من امروز فهمیدم بارداریم خارج رحم بود ولی نمیدونم چیکا کنم ؟ خدایا شکرت بابت تموم لحظات زندگیم ❤
darya88443 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/13 تعداد پست: 955 من امروز فهمیدم بارداریم خارج رحم بود ولی نمیدونم چیکا کنم ؟ باید به دکترتون بگید
آرشیداااااا عضویت: 1401/12/25 تعداد پست: 29 بله ۲۰ روزه منم تجربه شو داشتم😔. خدایا راضی ام به رضای خودت🙏💚