2777
2789

ساعت ۴ میرم سحری بخورم

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سحری خوردم منتظرم دو ساعت بگذره برم مسواک

شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌻 مى شود فرصت ديدار مهيّا حتماً🌱بد به دل راه مده مى رسد آقا حتماً🌱اى كه دنبال دواى غم هجران هستى🌱مى شود درد نهان تو مداوا حتماً🌱اگر امروز نشد بوسه به دستش بزنيم🌱وعده ى ما همه افتاده به فردا حتماً🌱ثمر گريه ى ما خنده ى روز فرج است🌱آن زمان مى شكفد خنده به لب ها حتماً🌱دورى غيبت طولانى و تأخير ظهور🌱امتحانى است براى همه ى ما حتماً🌱كار ما منتظران چيست؟ اميد و تقوا🌱غم نخور مى شود آخر گره ها وا حتماً🌱هركه در زمره ى ما منتظران مى باشد🌱مى كند تا به ابد پشت به دنيا حتماً🌱انبياء منتظر آمدنش مى باشند🌱مى رسد پشت سرش حضرت عيسى حتماً🌱كاش باشيم و ببينيم كه روز رجعت🌱مى سپارد عَلَم خويش به سقّا حتماً🌱🌸✨️اللهم عجل لولیک الفرج✨️🌸

زیر زمینه جمکران دراز کشیدم در حاله استراحت 😂

اگه از عذابِ چیزی در ترس باشی... همین الان از ترسِش در عذابی :) فقط حیدر امیرالمؤمنین☆زنده آنست که قربانیه حیدر گردد  * هر که قربانه علی (ع) نیست... یقین میمیرد☆ ^روزای سختی گذشت که اگه امید به اون بالایی نبود پلی نداشتم برای گذر کردن از اون سختیا پس اگه همیشه هم قرار باشه تنها باشم اونایی که دلم بهشون خوشه و عشقی که بهشون دارمو رو با هیچ چیز تو این دنیا عوض نمیکنم حتی با جونو عزیزانم^ الحمدالله در حده خودم آدمه شادو شنگولیمو امیدوارو با انرژی ولی این جمله رو از یادگاره گذشته یادتون نره: گاهی وقتا باید یه سریارو که حالتو خراب میکننو داغونت میکننو خاک کرد تو زندگی حتی اگه براش میمردی یه زمانی، راستی شنیدین میگن خاکِ مرده سرده؟ولی من میگم بعضی آدما که حتی تو واقعیت هنوز نفس میکشن ولی وقتی تو ذهنمون خاک میشن نم نم نوشته های سنگِ قبری که با خاطره های خوبو بدی که ازشون داشتیمو براشون نوشتیم کمرنگو محوتر میشن 🙂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز