2777
2789
عنوان

من نگرانم

| مشاهده متن کامل بحث + 215 بازدید | 36 پست
خواهر دومادتون كه نيس. اونا يه خونواده ديگن چرا ناراضين اخه

چ میدونم .تو فکرشم بشینم منطقی براشون توضیح بدم .

آخه سنش مناسبه ۳سال ازم کوچیکتره.اعقتقاداتمون کامل بهم میخوره.لباس پوشیدنش همونیه ک میخام.قدوبالامونم ک بهم میاد

راست گفتن هر آدمی نون دلشو میخوره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ججوري دوس داري؟

تو جمع کم حرف باشه .ولی خونه خودمون تو تنهاییامون همش برام حرف بزنه و تعریف کنه .اذیتم کنه شوخی بکنه .بازی کنیم . خلاصه نشون بده ک کنارم خوشحاله

راست گفتن هر آدمی نون دلشو میخوره
تو جمع کم حرف باشه .ولی خونه خودمون تو تنهاییامون همش برام حرف بزنه و تعریف کنه .اذیتم کنه شوخی بکنه ...

من ميترسم همون پيش شوهرمم خجالتي باشم.

خب يه پسر وقتي ميبينه يه دختر كم حرفه ميترسه پيش شوهرشم كم حرف باشه  بخاطر همين اونو نميخوادش

من ميترسم همون پيش شوهرمم خجالتي باشم. خب يه پسر وقتي ميبينه يه دختر كم حرفه ميترسه پيش شوهرشم كم ح ...

منکه خودم بحرفش میارم .اون روش نمیشه بکه خب خودم‌میپرسم‌ک جواب بده .


راست گفتن هر آدمی نون دلشو میخوره
منکه خودم بحرفش میارم .اون روش نمیشه بکه خب خودم‌میپرسم‌ک جواب بده .

دعا كن يه پسر مهربون دلسوز و شوخ گيرم بياد 

بخاطر داشتنش هر روزشكر گذاري كنم 

چون حق من نيس تنهايي 

تنها مشكلم كم حرفيه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز