2777
2789

من 

یکی از رشته های پیراپزشکی

خدایا شکرت که هستی...  خدای چاره سازم خدای رحمان و رحیمم خدای عزیزم خدایی که دلم قرصِ به بودنت خدایی که تکیه گاهی و هیچ وقت پشتمونو خالی نمیکنی خداااایاااا شکرت...   شمایی که داری امضای منو میخونی ، آره عزیزم خود شما رو میگم ، انشالله شاد و خوشبخت و عاقبت بخیر باشی.برای رسیدن به آرزوهاتون دعا میکنم و از خدا میخوام همیشه در کنار عزیزانتون بخندید و طعم خوشبختی رو حس کنید.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله

کانالم در تلگرام: konkuri_barname💚� گروه رقابتی تلگرام دارم که ۱۵ روز امتحانش رایگانه❤من پزشکی نمیخونم دوست عزیز؛ اگه میای اینو بپرسی نپرس🙂دانشجوی علوم پزشکی ام و پس از دانشجو شدن برای مشاوره و برنامه ریزی آموزش دیدم . الانم دو ساله که دارم برنامه مینویسم تقریبا ♥️😍
رتبتون چند شد؟  و چطور درس خوندید که قبول شدید؟ 🥺

یک جوری بخون درسو که بفهمی اینکه میگن فلان ساعت فلان کتاب فلان استاد همش حرفه تاثیر داره ولی همش نیست هر کس یجور خاص خودش باید بخونه 

APOBANGPO💜💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز