2777
2789

من 

یکی از رشته های پیراپزشکی

خدایا شکرت که هستی...  خدای چاره سازم خدای رحمان و رحیمم خدای عزیزم خدایی که دلم قرصِ به بودنت خدایی که تکیه گاهی و هیچ وقت پشتمونو خالی نمیکنی خداااایاااا شکرت...   شمایی که داری امضای منو میخونی ، آره عزیزم خود شما رو میگم ، انشالله شاد و خوشبخت و عاقبت بخیر باشی.برای رسیدن به آرزوهاتون دعا میکنم و از خدا میخوام همیشه در کنار عزیزانتون بخندید و طعم خوشبختی رو حس کنید.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله

کانالم در تلگرام: konkuri_barname💚� گروه رقابتی تلگرام دارم که ۱۵ روز امتحانش رایگانه❤من پزشکی نمیخونم دوست عزیز؛ اگه میای اینو بپرسی نپرس🙂دانشجوی علوم پزشکی ام و پس از دانشجو شدن برای مشاوره و برنامه ریزی آموزش دیدم . الانم دو ساله که دارم برنامه مینویسم تقریبا ♥️😍
رتبتون چند شد؟  و چطور درس خوندید که قبول شدید؟ 🥺

یک جوری بخون درسو که بفهمی اینکه میگن فلان ساعت فلان کتاب فلان استاد همش حرفه تاثیر داره ولی همش نیست هر کس یجور خاص خودش باید بخونه 

APOBANGPO💜💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز