2777
2789
عنوان

لکه بینی

59 بازدید | 7 پست

بچه ها من یه سوالی دارم من ۱۱پریود میشم

اما دیروز چند تا لکه خون قهوه ای همراه با ترشحات داشتم و از دیروز دیگه هیچ اثری لکه نیست 

در اقدام هم هستم اولین باره اینطوری شدم 

به نظر شما این لکه نشانه پریودیه یا بارداری ؟!

ممکنه باردار باشی.ممکن هم هست چون دگ جلوگیری نمیکنی بدنت واکنش نشون داده باشه.خرجش ی بیبی چک

میترسم بی بی چک بزارم تو ذوقم بخوره 

سه ماه در اقدام هستم اولین باره ایطور شدم 

چون هنوز موعد پریودم نشده میترسم بزارم منفی بشه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم ممکنه لک لانه گزینی باشه اگر ک رنگش قهویی بوده باشه یا روز موعدت یا فرداش اگر بیبی بزنی جواب صددرصد بهت میده ولی الان نزن چون ممکنه منفی کاذب باشه و تو روحیت تاثیر بد بزاره...... ان شاالله ک مامان شدی...... 

الهی ... نگاهی... 🙏 می خواهم مادر شوم 🌹 چشیدن لذتی دیگر از زندگی 🌹 لذتی که خداوند به همه کسانی که لایق میداند می چشاند می خواهم مادر شوم، می خواهم وجودم را بستری برای وجودی دیگر کنم، می خواهم صفحه ای دیگر از خوشبختی را ورق بزنم🙌 می خواهم مادر شوم چقدر شیرین است تپیدن دو قلب در یک بدن🚼 چقدر شیرین است تمرکز رحمت خداوند بر روی تو ، بر روی قسمتی از بدن تو 🚼 خداوندا رحمتت را به من و همسرم عطا فرما 🌹🚼🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز