2777
2789
عنوان

لکه بینی

59 بازدید | 7 پست

بچه ها من یه سوالی دارم من ۱۱پریود میشم

اما دیروز چند تا لکه خون قهوه ای همراه با ترشحات داشتم و از دیروز دیگه هیچ اثری لکه نیست 

در اقدام هم هستم اولین باره اینطوری شدم 

به نظر شما این لکه نشانه پریودیه یا بارداری ؟!

ممکنه باردار باشی.ممکن هم هست چون دگ جلوگیری نمیکنی بدنت واکنش نشون داده باشه.خرجش ی بیبی چک

میترسم بی بی چک بزارم تو ذوقم بخوره 

سه ماه در اقدام هستم اولین باره ایطور شدم 

چون هنوز موعد پریودم نشده میترسم بزارم منفی بشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم ممکنه لک لانه گزینی باشه اگر ک رنگش قهویی بوده باشه یا روز موعدت یا فرداش اگر بیبی بزنی جواب صددرصد بهت میده ولی الان نزن چون ممکنه منفی کاذب باشه و تو روحیت تاثیر بد بزاره...... ان شاالله ک مامان شدی...... 

الهی ... نگاهی... 🙏 می خواهم مادر شوم 🌹 چشیدن لذتی دیگر از زندگی 🌹 لذتی که خداوند به همه کسانی که لایق میداند می چشاند می خواهم مادر شوم، می خواهم وجودم را بستری برای وجودی دیگر کنم، می خواهم صفحه ای دیگر از خوشبختی را ورق بزنم🙌 می خواهم مادر شوم چقدر شیرین است تپیدن دو قلب در یک بدن🚼 چقدر شیرین است تمرکز رحمت خداوند بر روی تو ، بر روی قسمتی از بدن تو 🚼 خداوندا رحمتت را به من و همسرم عطا فرما 🌹🚼🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792