sanaz811111 مدیر استارتر عضویت: 1400/11/14 تعداد پست: 2364 عنوان چالش داریم😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰 84 بازدید | 3 پست هر کی بتونه همه رو انجام بده خیلی عالیهمن امروز1 دعای خیر واسه پدر و مادرم میکنم2 شکرگزاری3 غذا میدم گنجشگ 4 آهنگ شاد گوش میدم5 تو آینه به خودم میگم دوستت دارم 1402/01/09 | 12:19 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
aylar00 عضویت: 1401/08/22 تعداد پست: 2040 افرین از ما بدا انتظار نداشته باش شما ک خوبی واس ما هم دعا کننیازی ب پرواز نیست همین پایینم بالاتر از خیلیام😏
چش_سیاه_مخملی عضویت: 1401/04/19 تعداد پست: 879 ولی من حصله ندارمممم🥺😂😂🤦🏻♀️ مثلا #مامانم داد بزنه بگع.. خاک نریزین روش دخترم از #تاریکی میترسع...🖤.... #احمق ما بودیم ،کہ بی معرفتی میدیدم و بازم معرفت به خرج میدادیم🥺🌑... حس اون #صیگار بیچارهای رو دارم کہ همہ جا حرف از #ترککردنشہ...!🖤🙃...دیدید چه زود فراموش میشید؟حالا بخوابید:)🖤... ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺍﺻﻼ ﺍﺷﮏﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻧﻤﯿﺎﺩ ، ﺑﺪﻭﻥﺧﯿﻠﯽ " ﺗﻮو ﺩﺍﺭﻩ"! ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ ،ﺑﺪﻭﻥ " خییییییلی ﺯﺧﻢ ﺧﻮﺭﺩﻩ "...ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺑﻪ همه ﭼﯿﺰﺑﯽ ﺗﻮجهه ، ﺑﺪﻭﻥ" ﺯﻣﺎﻧﯽ ، ﺯﯾﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺣﺪ ، ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩﻩ "...ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ توو ﺍﺣﻮﺍﻝ ﭘﺮﺳﯽ،ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻪ: ﺷُﮑـــﺮﺑﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ، ﺑﺪﻭﻥ " ﺩوﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ ،ﻧﻪ ﺣﺎﻟﺶ ﺧﻮﺑﻪ ﻧﻪ "ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﺵ "...ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺧﯿﻠﯽﻓﯿﻠﻢ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ ، ﺑﺪﻭﻥ" ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻋﺎﻃﻔﯽ ، ﮐﻤﺒﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ "...ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺯﯾﺎﺩ ﺁﻫﻨﮓﮔﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻪ ، ﺑﺪﻭﻥ" ﺩﺭﺩﻫﺎﺷﻮ ، ﺧــِــــیـﻠﯿﻬﺎ نمی فهمن "...ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻗﺎﯾﻢ ﻣﯿﮑﻨﻪ،ﺑﺪﻭﻥ " ﺍﺯ ﺧــِــــــــیلیا ﺿﺮﺑﻪ ﺧﻮﺭﺩﻩ "...اگه ديدى کسى زيادميخوابه،بدون"خيلى تنهاست"...ﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﭼﯿﺰﻫﺎ ﻣﯿﺒﯿﻨﯿﻢ ،ﻭﻟـــﯽ ﺗﻮﺟﻪ ﻧﻤﯿﮑﻨﯿﻢ...🖤🌒.... بغضم را چکیدم؛ قلبم را قورت دادم؛ اشکهایم را خندیدم؛ نفرتم را فروبردم؛ احساس قربانی شده را دفن کردم؛من ناگاه و بی هیچ نوایی در اندرونیِ پستوی افکار خودم تمام! 🙃🖤
zahram882 عضویت: 1401/06/27 تعداد پست: 34750 دعا رو هستم ولی بقیه رو حسش نیست واقعا....... ........ اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره