2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من با خود شناسی حلش کردم 

تا حدودی طبیعیه 

خودتو تو موقعیت های اضطراب زا قرار نده 

چای و قهوه و ترشی و شکلات کاکائویی نخور 

آب زیاد بخور و مراقبه کن 

تنفس دیافراگمی و تنفس ۳در۳در۳ خیلی کمک می‌کنه به بهبود اضطراب 

تا میتونی سعی کن دارو مصرف نکنی که عوارضش وحشتناکخ

•[ محکوم به خوشبختی ]•

من یه بار تو تلویزیون یه برنامه دیدم میگفت تمرین تمرکز و بعضی از بازیهای که تمرکز رو افزایش میده باعث بهبود لرزش دست میشه. 

لطفا اگر کسی مخالف نظر و عقیده ی من بود ریپلای نکنه حوصله ی بحث ندارم. باتشکر🙏🏻

من یه مدت دچارش بودم اونم دلیل داشت اینجا نمیتونم بگم ممکن تاپیک تو بترکونن دکتر متخصص اعصاب رفتی؟؟رو برگه میخوای چیزی بنویسی یا امضا کنی اذیت نمیشی؟من حتی رژ لب نمیتونستم بزن خط لب خصوصا چون دستم میلرزید کج و کوله میشد 

از وقتی یادمه لرزش دست داشتم چن بار رفتم دکتر گفت ارثیه. فک کن سی سالگی لرزش دست خیلی ضایس. حالا اگه استرس هم داشته باشم ک قشنگ بندری میزنه

ای کاش میشد خدا رو بغل کنم بگم مرسی مهربون❤️

بخاطر ضعف بدنه این بدن‌قوشو از دس داده هفت روز یدونه الو بخارا بخور زرشک بعد غذا بخوره زرشک خوب ایشالله خوب بشه بعدم یه کاغذ بردار بزار رو فرش زیرش چیزی نباشه بعد اروم با خودکار روش خط فاصلع بکش با حوصله تمرکز کن روش 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز