من با خود شناسی حلش کردم
تا حدودی طبیعیه
خودتو تو موقعیت های اضطراب زا قرار نده
چای و قهوه و ترشی و شکلات کاکائویی نخور
آب زیاد بخور و مراقبه کن
تنفس دیافراگمی و تنفس ۳در۳در۳ خیلی کمک میکنه به بهبود اضطراب
تا میتونی سعی کن دارو مصرف نکنی که عوارضش وحشتناکخ