عیدی دادن زشته؟؟؟
اخه دیدم تو ی تاپیکی همه گفتن در شان ما نیست ده تومن عیدی بگیریم خب عزیزم اگه شان داشتی میدونستی عیدی واسه تبرک و خوشحال شدن بچه هاست نه واسه فقیر یا پولدار شدن
حالا بگین ده تومن زشته؟؟
بابام کلی ده تومنی گذاشته نو لای قران ک عیدی بدیم اگه زشته ک ندم چ کاریه