2789
عنوان

آیفون

87 بازدید | 5 پست

منو دختر داییم داشتیم میگفتیم همه دانشگاه آیفون دارن چقدر پولدارن فلان دختر داییم میگف بابام ماهی دو تومن میده من اگه دو سال ونیم هیچی نخرم نخورم دانشگاه اکسیژن مصرف کنم فقط میتونم ایفون بخرم😂تازه اگه گرون نشه 

منم نمیفهمم چطوری دست همه آیفون ۱۳ پرومکس هست واقعا یا بقیه خیلی پولدارن و ما فقیر 

یا آیفون دونه ای ۲۰تومن بوده خریدن که بازم پولدار محسوب میشن

.خُڋا‌ݕَڔٰاےِݦَݧ‌ْڬٰاڣٖیښٺ❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دق دقمون آیفون نیست میگیم خیلی ها دارن یا همه پولدارن ما فقیر 

الان ملاك پولدار بودن يا فقير بودن آيفونه؟

همه هم كه آيفون رو توي گروني نخريدن؛ 

و اينكه مطمئني همه اونا كه آيفون دارن وضعشون خوبه؟ احيانا مثل شما دو سال اكسيژن مصرف نكردن كه گوشي بخرن كه پز پولداري بيان؟


از اين فكرا بياييد بيرون؛ ده سال ديگه حسرت ميخوري كه چرا اين چيزا براتون مهم بوده و به فكر چيزاي با ارزش تر نبوديد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز