2777
2789
عنوان

فکر کنید

| مشاهده متن کامل بحث + 265 بازدید | 21 پست
از یک خراسانی بترس وقتی عصبانی بشه👊🤨 البته شوخی😘🤗😘😘😘😘😘😘😘😘

تو مهربون ترین خراسانی دنیایی،🤗

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

تو مهربون ترین خراسانی دنیایی،🤗

تو بهترین دوست دنیایی

که هیچ وقت تصور داشتنش نداشتم😍😘😘😘

لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان صلواتی هدیه دهید 🙏🙏🙏    💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚                                   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹



.🌹


.🌹


.🌹


.🌹



خواستم تاپیکت گل باران بشه 

از بس خودت گلی😍😘🤗🌹

لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان صلواتی هدیه دهید 🙏🙏🙏    💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚                                   

در کتاب مهج الدعوات، سید بن طاووس این دعا را منسوب به حضرت محمد (ص) می داند که توسط امام صادق (ع) بیان گردیده است. این دعا برای بیماری صعب العلاج و سختی که تیم پزشکی از درمان آن ناامید شده بودند، به کار می رفت. برای شفا بیماری صعب العلاج، دعای زیر را 40 بار بعد از نماز صبح بخوانید:

«بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ، اَلْحَمُدللَّهِ رَبِّ الْعالَمینَ، حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ، تَبارَکَ اللَّهُ اَحْسَنُ الْخالِقینَ، وَلا حَوْلَ وَلاقُوَّهَ اِلاَّ بِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ»

به نام خداى بخشنده مهربان، حمد و ستایش مخصوص خدا پروردگار جهانیان است، خدا ما را كافى است و او بهترين حامى ماست، آفرین بر خداوند که بهترین آفریننده است، هیچ نیرو و توانى جز از سمت خداوند بلندمرتبه و بزرگ وجود ندارد».

التماس دعا برای همه بیماران، بالاخص بیمار منظور نظر🤲🤲🤲🙏🙏🙏

وظیفه امه که پاسخ تک تک پست های کاربرای محترمی که وقت گذاشتن و تو تاپیکم شرکت کردن رو بدم، دلیل طول کشیدن ریپ زدنم هم همینه ( پاسخ دهی به تک تک پست ها)...    ⚠️ این اخلاق منه که جواب کاربرایی که ممکنه شان من و بقیه کاربرای محترم رو رعایت نکنن و چرت و پرت بگن رو باسکوت میدم. از قدیم به حق گفتن: "جوابِ....... خاموشیست" !!!!
در کتاب مهج الدعوات، سید بن طاووس این دعا را منسوب به حضرت محمد (ص) می داند که توسط امام صادق (ع) بی ...

خیلی ممنونم از لطف تون

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز