امشب خونه مادرشوهرم بودیم خواهرزاده همسرم ماهی قرمزش رو داد دستِ من گفت زندایی تا از سفر برمیگردیم پیش شما باشه
حالا من خودم اصلا ماهی قرمز نمیخرم آخه اگه بمیره می شینم گریه زاری میکنم
حالا نگاه کردم این ماهی میاد بالای تنگ نفس میگیره میره پایین
نکنه اکسیژن آب پایینه نمیتونه نفس بکشه ؟؟؟؟نکنه بمیره؟؟؟؟😢
خدایا شهامت نه گفتن رو تو وجودم بذارم
چیکار کنم آخه؟
یخ بندازم تو تنگ خوبه؟ آب تنگ رو عوض کنم ؟چیکارکنم😢