2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوتا راه داری

اگه میخوای خالی شی یک موزیک غمگین بذار قشنگ گریه کن.

اگه میخوای حالت خوب بشه اول بلند بگو به درررررک بعد پاشو ی خوراکی که دوست داری بردار بیا فیلم دان کن نگاه کن بیخیالش

@arusitor دوست داشتید به کانال روبیکام سر بزنید.

بروحموم 

اروم میشی

امضام خونده بشه🤌وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنید، کمک می‌کنید یک نفر هفتمین ویلای خود را بسازد و دهمین ماشینش را بخرد؛ اما وقتی از بقالی محل یا یک مغازه ساده خرید کنید آن فرد می‌تواند برای فرزندش آن وسیله‌ای که نیاز دارد را بخرد ... حداقل چند قلم از خرید هاتون را مخصوص بقالی و مغازه های کوچک بذارید و همه مایحتاج خود را از فروشگاه های بزرگ نخرید و به اندازه خود کمی جلوی این سیستم سرمایه دار پرور تبعیض آمیز را بگیرید.                   و من یتوکل علی الله فهو حسبه✨
دوتا راه داری اگه میخوای خالی شی یک موزیک غمگین بذار قشنگ گریه کن. اگه میخوای حالت خوب بشه اول بلن ...

خیلی حالم بده واقعا حق من نبود یه شوهر بی احساس گیرم بیوفته دارم دق میکنم هیچ دوستی هم ندارم که یه کم آرومم کنه

خیلی حالم بده واقعا حق من نبود یه شوهر بی احساس گیرم بیوفته دارم دق میکنم هیچ دوستی هم ندارم که یه ک ...

پس ما اینجا چیکاره ایم؟

مردا اکثرشون همینن، واقعا نمیدونم چطوری میتونن انقد بی احساس باشن، یه کاری که دوس داری رو انجام بده یکم حالت بهتر بشه

خیلی حالم بده واقعا حق من نبود یه شوهر بی احساس گیرم بیوفته دارم دق میکنم هیچ دوستی هم ندارم که یه ک ...

شوهر منم با اینکه خیلی ادعا میکنه دوست نداره ناراحتم کنه یک شب که دعوا کردیم هرچی از دهن دراومد گفت و بعد خوابید.

اون لحظه فکر کردم واقعا بعد ۴سال نمیشناسمش. 

عب نداره امشب به خودت مسلط باش فردا سرسنگین رفتار کن بذار به خودش بیاد

@arusitor دوست داشتید به کانال روبیکام سر بزنید.

حمومم مشترکه با مادرشوهرم اینا نمیتونم برم الان

دست و صورتتو با اب سرد بشور

امضام خونده بشه🤌وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنید، کمک می‌کنید یک نفر هفتمین ویلای خود را بسازد و دهمین ماشینش را بخرد؛ اما وقتی از بقالی محل یا یک مغازه ساده خرید کنید آن فرد می‌تواند برای فرزندش آن وسیله‌ای که نیاز دارد را بخرد ... حداقل چند قلم از خرید هاتون را مخصوص بقالی و مغازه های کوچک بذارید و همه مایحتاج خود را از فروشگاه های بزرگ نخرید و به اندازه خود کمی جلوی این سیستم سرمایه دار پرور تبعیض آمیز را بگیرید.                   و من یتوکل علی الله فهو حسبه✨
پس ما اینجا چیکاره ایم؟ مردا اکثرشون همینن، واقعا نمیدونم چطوری میتونن انقد بی احساس باشن، یه کاری ...

بعد بخدا کافیه صدام بزنه یا دستمو بگیره من خیلی زود از دلم بیرون میره اما اصلا دریع از یه ذره توجه ولی کل توجهش بهم فقط موقع نزدیکی و باهم خوبیم اما دلم بگیره یا ناراحت باشم نگامم نمیکنه حتی😪

شوهر منم با اینکه خیلی ادعا میکنه دوست نداره ناراحتم کنه یک شب که دعوا کردیم هرچی از دهن دراومد گفت ...

خدایا پس این شوهر خوب مهربونا سهم کیان چرا من هیچ شانس ندارم داشتم میگفتم پیش خودم فردا بهش بگم بیا طلاق بگیریم تفاهم اخلاقی نداری توجه بهم نداری

بعد بخدا کافیه صدام بزنه یا دستمو بگیره من خیلی زود از دلم بیرون میره اما اصلا دریع از یه ذره توجه و ...

کاملا میفهمم چی میگی🥲

مطمئنم خیلی از خانمهای دیگه هم کامل درکت میکنن و همچین شرایطی دارن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز