ذهن ما آدما کلا به سمت منفی نگری و بررسی خاطرات بد تمایل داره. به خاطر بقاء. که از اون تجربه ها برای زندگی بهتر استفاده کنیم. ولی فقط برای تجربه. نگاهش کنیم، تجربه بگیریم و رد بشیم و بریم.
البته که تغییرات هورمونی هم در این قضیه خیلی موثره. ممکنه زمانهای خاصی اینجوری بشین؟ اگر اون هست که خب دلیل ش مشخصه. اگر زیاد اتفاق میافته زمانهاش رو بنویسین. ترتیبی داره؟