من سر سز دوم درد بخیه هام امونم نمیداد منی که ادم قوی بودم ولی از شدت درد جیغ میزدم خیلی سه چهارروز اول سخت گذشت
پمپ درد اثر نداشت انگار دکتر فوق تخصص درد اوند گفته درجه اخر اخه چرا روت اثر نداره تعجب کرده بود سراولی با چن تا شیاف دردم کم شد دومی یکسال ونیم بعدش بود بهم سخت گذشت