2777
2789
عنوان

سزارین

130 بازدید | 16 پست

سلام.

من تازه چند ساعته زایمان سز کردم.با وجود کلی مسکن وپمپ درد هنوز استخونام درد دارن وکلا حالم بده .با اینکه دکترم خیلی عالی بود تو بیمارستان نیکان.

چرا واقعا گفتین سزارین خوبه.من دوتا زایمانم تجربه کردم وبین بد وبدتر بنظرم طبیعی خیلی بهتره؛با اینکه من تو هر دو زجر کشیدماااا.

وای بیحسی چقدر دردناک.

مالک سرزمین خوشبختیم💎

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من سر سز دوم درد بخیه هام امونم نمیداد منی که ادم قوی بودم ولی از شدت درد جیغ میزدم خیلی سه چهارروز اول سخت گذشت 

پمپ درد اثر نداشت انگار دکتر فوق تخصص درد اوند گفته درجه اخر اخه چرا روت اثر نداره تعجب کرده بود سراولی با چن تا شیاف دردم کم شد دومی یکسال ونیم بعدش بود بهم سخت گذشت

راستی بیحسی که خوبه چرا میگی دردناکه ؟

من اون لحظه که بیحس شدم از نوک پام تا گردنم بیحس شد.قشنگ دندونام بهم میخورد و میلرزیدم.

اصلاااا ترس نداشتم و کلا ادم قوی هستم

مالک سرزمین خوشبختیم💎
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792