2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمیتونم بگم😁

البته من خودم انجام ندادم قیمت گرفتم از یه سالن که کارش خیلی معروفه ولی قیمت پایین تر هم هست حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ ولی خب کارشون خیلی تمیز نیست اونکه میگم کارش حرف نداره

بعد نومیدی بسی امیدهاست                                                  از پس ظلمت بسی خورشیدهاست

اگه از کارش راضی هستی به نظرم قیمت خوبی گرفته در ضمن به پرپشتی مو هم ربط داره هرچی موها پرپشت تر و پرحجم باشه بیشتر میگیرن 

بعد نومیدی بسی امیدهاست                                                  از پس ظلمت بسی خورشیدهاست
اگه از کارش راضی هستی به نظرم قیمت خوبی گرفته در ضمن به پرپشتی مو هم ربط داره هرچی موها پرپشت تر و پ ...

کارش خوب بود راستش یکم جا خوردم قبلا پیشش میرفتم تا نهایت 400 ولی نه دیگه 800 موندم به شوهرم چی بگم یا از کجا پولشو جور کنم

کارش خوب بود راستش یکم جا خوردم قبلا پیشش میرفتم تا نهایت 400 ولی نه دیگه 800 موندم به شوهرم چی بگم ...

الهی عزیزم میفهمم چی میگی امسال خیلی ناجور گرون شده ۴۰۰ دیگه فکر کنم نهایت پول یه رنگ معمولی باشه به نظرم خوب ازت گرفته

نمیتونی از مادرت یا خواهرت قرض کنی بعد خورد خورد پس بدی؟

بعد نومیدی بسی امیدهاست                                                  از پس ظلمت بسی خورشیدهاست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز