2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم ب ما هم که قبلا نمیدادن الان چند ساله که تازه دارن شود میدن

مامان شدن یعنی حالا دیگه تنها نیستی💕 و یه همدم کوچولو داری که کافیه دستتو بذاری رو دلت♥️ و کلی باهاش حرف بزنی و آروم آروم به آرامش برسی.🤩 مامان شدن یعنی نه ماه نچشیدن یک خواب آسان🤰، یعنی نصف شب بلند شدن که مبادا بد خوابیده باشی و نی نی ات🍼 یه وقت ناراحت باشه..عشق مامان خوش اومدی تو دلی مامانی دختر گلم❤️❤خدایا این لحظه های ناب رو نصیب همه اونایی که منتظرن بکن دامنشون رو سبز کن🤲☺️
ب همه همینه دیگه تا دو سال پیش کلا سودی نبود سالانه مثلا بیست هزار اینا بود

خیلیارو دیدم از همون سال سودشو دریافت کردن 

مثلا عمم اینا 🚶🏼‍♀️خب اون موقع ها انقد گرونی نبود 🥲حالا گفتن به جاماندگان نفری ۱۰میلیون میدن کاش به ما هم بدن

خیلیارو دیدم از همون سال سودشو دریافت کردن  مثلا عمم اینا 🚶🏼‍♀️خب اون موقع ها انقد گرونی نبو ...

به جا مانده ها سود نمیدن سهام میدن

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

داداشم سهام نداره بهش میدن؟

فعلا فقط کسانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز