2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگ تحت مراقبت نیودی ؟

چرا بودم

هر 6 ماه یکبار هست دیگه.... وقتی رفتم گفت حسابی درگیر شدی و هر کار کردم خوب نشدم

لکه بینی هم داشتم

اصلا توصیه نمیکنم... 

  من حسابم ز همه مردم این شهر جداست....من امیدم به خدا، بعد خدا هم به خداست🙂❤️

من ۹ سال گذاشتم و خوشبختانه هیچ مشکلی ندارم البته بار دوم هست یک بار خارج کردم برای بارداری دوم و بعد زایمان دوباره گذاشتم دیگه کم کم باید برم درش بیارم و ببینم می تونم باز بزارم یا نه

همه گوییم به تعجیل ظهورش صلوات کاش این جمعه بگوییم به تبریک حضورش صلوات..............اللهم عجل لولیک الفرج
من ۹ سال گذاشتم و خوشبختانه هیچ مشکلی ندارم البته بار دوم هست یک بار خارج کردم برای بارداری دوم و بع ...

چند وقتی یک بار میرفتی چک میکردی ؟ بچت بلند میکردی جا به جا نمیشد

چند وقتی یک بار میرفتی چک میکردی ؟ بچت بلند میکردی جا به جا نمیشد

معمولا سالی یکبار ،نه خدا رو شکر اصلا حسش نمی کنم چه برسه به جابجا شدن

همه گوییم به تعجیل ظهورش صلوات کاش این جمعه بگوییم به تبریک حضورش صلوات..............اللهم عجل لولیک الفرج
خدا شکر . چیز سنگین بلند میکنی یا ن؟

آره تقریبا تمام کارهای خونه با خودمه و جابجایی در حد وسایل خونه رو خودم انجام میدم

همه گوییم به تعجیل ظهورش صلوات کاش این جمعه بگوییم به تبریک حضورش صلوات..............اللهم عجل لولیک الفرج
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز