2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مگ تحت مراقبت نیودی ؟

چرا بودم

هر 6 ماه یکبار هست دیگه.... وقتی رفتم گفت حسابی درگیر شدی و هر کار کردم خوب نشدم

لکه بینی هم داشتم

اصلا توصیه نمیکنم... 

  من حسابم ز همه مردم این شهر جداست....من امیدم به خدا، بعد خدا هم به خداست🙂❤️

من ۹ سال گذاشتم و خوشبختانه هیچ مشکلی ندارم البته بار دوم هست یک بار خارج کردم برای بارداری دوم و بعد زایمان دوباره گذاشتم دیگه کم کم باید برم درش بیارم و ببینم می تونم باز بزارم یا نه

همه گوییم به تعجیل ظهورش صلوات کاش این جمعه بگوییم به تبریک حضورش صلوات..............اللهم عجل لولیک الفرج
من ۹ سال گذاشتم و خوشبختانه هیچ مشکلی ندارم البته بار دوم هست یک بار خارج کردم برای بارداری دوم و بع ...

چند وقتی یک بار میرفتی چک میکردی ؟ بچت بلند میکردی جا به جا نمیشد

چند وقتی یک بار میرفتی چک میکردی ؟ بچت بلند میکردی جا به جا نمیشد

معمولا سالی یکبار ،نه خدا رو شکر اصلا حسش نمی کنم چه برسه به جابجا شدن

همه گوییم به تعجیل ظهورش صلوات کاش این جمعه بگوییم به تبریک حضورش صلوات..............اللهم عجل لولیک الفرج
خدا شکر . چیز سنگین بلند میکنی یا ن؟

آره تقریبا تمام کارهای خونه با خودمه و جابجایی در حد وسایل خونه رو خودم انجام میدم

همه گوییم به تعجیل ظهورش صلوات کاش این جمعه بگوییم به تبریک حضورش صلوات..............اللهم عجل لولیک الفرج
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز