2777
2789
عنوان

شیر خشک

| مشاهده متن کامل بحث + 186 بازدید | 32 پست
اسم شیر خشکی،که میدید چیه عزیزم

ببلاگ همراه باشی خودم خوشمزه هست سبک هم هست اکثرا دیدم راضی ان ازش

خدایا شکرت بخاطر هزاریک دلیل....خدیاممنوننتم که حواست بهم بوده و هست و خواهد بود...تنها امیدم تویی خدا جونم عاشقتم عاشقتم خدا جونم....زندگی برام خیلی سخته گاهی وقتا اما می‌دونم حواست بهم هست ...فقط امیدیه توزندگی وبرام آسون می‌کنه مراقبم باش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بالا هم میاره بچت؟

پنیرک آره ارهمون اول خیلی کم زیادنه که میگن اضافه شیر هست نمی‌دونم صحت داره یانه ولی دیگه وزن دهی همه چی خوبه برا دخترمن

خدایا شکرت بخاطر هزاریک دلیل....خدیاممنوننتم که حواست بهم بوده و هست و خواهد بود...تنها امیدم تویی خدا جونم عاشقتم عاشقتم خدا جونم....زندگی برام خیلی سخته گاهی وقتا اما می‌دونم حواست بهم هست ...فقط امیدیه توزندگی وبرام آسون می‌کنه مراقبم باش
برای یکسال به بالا هم میشه؟؟؟

نمی‌دونم 

ببلاگ ۳ فک کنم بایدبهش بدی 

خدایا شکرت بخاطر هزاریک دلیل....خدیاممنوننتم که حواست بهم بوده و هست و خواهد بود...تنها امیدم تویی خدا جونم عاشقتم عاشقتم خدا جونم....زندگی برام خیلی سخته گاهی وقتا اما می‌دونم حواست بهم هست ...فقط امیدیه توزندگی وبرام آسون می‌کنه مراقبم باش
ب نظرت حالا من سوپرامیل ادامه بدم یا ببلاک بدم

چندوقتشه بچه تون؟؟

خدایا شکرت بخاطر هزاریک دلیل....خدیاممنوننتم که حواست بهم بوده و هست و خواهد بود...تنها امیدم تویی خدا جونم عاشقتم عاشقتم خدا جونم....زندگی برام خیلی سخته گاهی وقتا اما می‌دونم حواست بهم هست ...فقط امیدیه توزندگی وبرام آسون می‌کنه مراقبم باش
ب نظرت حالا من سوپرامیل ادامه بدم یا ببلاک بدم

خوبی ببلاگ اینه که همیشه پیدامیشه کمیاب نیست راحت تادوسالگی میتونی ازهمه داروخانه ها براش تهیه کنی بچه اصلا دل دردنمیشه سبکه من که راضییم تازه می‌خوام 

خدایا شکرت بخاطر هزاریک دلیل....خدیاممنوننتم که حواست بهم بوده و هست و خواهد بود...تنها امیدم تویی خدا جونم عاشقتم عاشقتم خدا جونم....زندگی برام خیلی سخته گاهی وقتا اما می‌دونم حواست بهم هست ...فقط امیدیه توزندگی وبرام آسون می‌کنه مراقبم باش
دوماه

چند کیلو بودچندکیلوشده الان 

خدایا شکرت بخاطر هزاریک دلیل....خدیاممنوننتم که حواست بهم بوده و هست و خواهد بود...تنها امیدم تویی خدا جونم عاشقتم عاشقتم خدا جونم....زندگی برام خیلی سخته گاهی وقتا اما می‌دونم حواست بهم هست ...فقط امیدیه توزندگی وبرام آسون می‌کنه مراقبم باش
3300 بود فک کنم الان 5200 یا 5300 باشه 

خوبه وزنش که فقط معدش اذیته که ببلاگ وبهش بدی فک نکنم معدش اذیت شه اگه دیدی اذیته حتما ببرش دکتر باتجویز دکتربراش تصمیم بگیر

خدایا شکرت بخاطر هزاریک دلیل....خدیاممنوننتم که حواست بهم بوده و هست و خواهد بود...تنها امیدم تویی خدا جونم عاشقتم عاشقتم خدا جونم....زندگی برام خیلی سخته گاهی وقتا اما می‌دونم حواست بهم هست ...فقط امیدیه توزندگی وبرام آسون می‌کنه مراقبم باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز