2777
2789
عنوان

کرونا چشم

| مشاهده متن کامل بحث + 3017 بازدید | 51 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مث شما بودم قطره تنها فایده نداره پماد انتی بیوتیک چشمی بگیسر منو دخترم ۲ سالش اینجوری شدیم

اهان باشه عزیزم دکتر رفتی ؟ترشح چشمت به هم میچسبید یا ن کم بود؟

من نه اعضای خانواده . فکر کنم دوهفته ای خوب میشن 

خیلی بده بخدا من امیدی ب خوب شدن ندارم دپرسم همش هر دکتریم میرم ۲تاقطره میده میزنم خوب نمیشم بخدا خسته شدم

مایه مورد دیدیم پنی سیلین قوی داخل سرمی زدن براش .ینی پنی سیلین نبود خوب نمیشد . پماد ازیترو مایسین ...

اسم پزشکتونو میگید عزیزم برم تحت نطرش پزشکتون داخلی بود؟ 

خیلی بده بخدا من امیدی ب خوب شدن ندارم دپرسم همش هر دکتریم میرم ۲تاقطره میده میزنم خوب نمیشم بخدا خس ...

دوتا قطره کمه .دکتر میگفت همه جای دنیا عفونت ویروسی پک ۴ تایی داره یعنی یه پماد بود سه تا قطره .وگرنه توب نمیشه 

لایک نکنید .توروخدا 
دوتا قطره کمه .دکتر میگفت همه جای دنیا عفونت ویروسی پک ۴ تایی داره یعنی یه پماد بود سه تا قطره .وگرن ...

اره ماهم خوب نمیشیم بخدا درگیریم اسم دکتر چی بود عزیزم؟ممنون میشم بگی

وای منم شدم ۱ماه بیشتر طول کشید.عفونت سرخ شدن.اصلا چشمشم دیگه باز نمیشد

افتضاح

واسه سرخ شدن چشمم قطره چشم آناپریوین داد که عالی بود

واسه عفونت قطره چشم باکتی ماید

عاااالی

هر ۶ساعت تو هرچشم یه قطره ریختم

بزن نت بخون درموردشون مطمعن بشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به عشقِ💔

مستانه۶۹ | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز