نمیخام یه روز چشممو بازکنم ببینم وسط جنگ دوتا بچه هامم👨👩👧👧 نمیخام یه روز ببینم هیچی از زندگی برام نمونده جز پیری👵🏻 میخام بجنگم برا خودم برا ارزوهام 👱🏻♀️
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و.... شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه. ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔
من از پیراهنتون پارسال از همین پیج یه پیراهن بنفش خربدم
خیلی خوشگله
ولی به ساپورت مچسبه و زیرش باید یه آستر بخوره حتما
پیراهن من جلیقه نداره البته
۳۵موضوعی که در پیری حتما به آن غبطه خواهید خورد: یک ضرب المثل قدیمی هست که میگوید جوانی را جوانها به هدر میدهند. شاید اگر بدانید پیرها به چه چیزهایی غبطه میخورند بتوانید بهتر جوانی کنید:۱-چرا وقتی میتوانستم سفر کنم، نکردم!۲- چرا زبان دومی نیاموختم!۳-چرا وقتم را به خاطر رابطهای تمام شده تلف کردم!۴- چرا از خود در برابر نور آفتاب محافظت نکردم تا پوست سالمتر و بدون چروکی داشته باشم!۵- چرا برای دیدن خوانندگان مورد علاقهام به کنسرت نرفتم!۶- چرا از انجام خیلی از کارها ترسیدم!۷- چرا ورزش اولویت کارم نبود!۸- چرا خود را گرفتار سنتها کردم!۹- چرا از کاری که دوست نداشتم استعفا ندادم!۱۰- چرا بیشتر درس نخواندم!۱۱-چرا باور نکردم زیبا هستم!۱۲- چرا از گفتن دوستت دارم ترسیدم!۱۳- چرا به راهنماییهای والدینم گوش ندادم!۱۴-چرا خودخواه بودم!۱۵- چرا تا این حد نظر دیگران برایم مهم بود!۱۶- چرا به جای آنکه به رویاهای خودم فکر کنم به فکر براوردن رویای دیگران بودم۱۷- چرا وقتم را صرف یادآوری خاطرات بد کردم و زمانم را از دست دادم. کاش افسوس گذشته را نمیخوردم!۱۸- چرا کسانی را که دوست داشتم از خود رنجاندم!۱۹- چرا از خود دفاع نکردم!۲۰- چرا برای برخی کارها داوطلب نشدم!۲۱- چرا بیشتر مراقب دندانهایم نبودم!۲۲- چرا قبل از مرگ مادر و پدر بزرگ سئوالاتی را که داشتم از آنها نپرسیدم!۲۳- چرا زیاد کار کردم!۲۴- چرا آشپزی یاد نگرفتم!۲۵- چرا از زمان حال لذت نبردم!۲۶- چرا تلاش نکردم آنچه را شروع کردم به پایان برسانم!۲۷- چرا گرفتار کلیشههای فرهنگی شدم و از هدفم بازماندم!۲۸- چرا دوستیهایم را ادامه ندادم!۲۹- چرا با کودکانم بیشتر بازی نکردم!۳۰- چرا انسان ریسکپذیری نبودم!۳۱- چرا برای افزایش دانش و ارتباطاتم تلاش نکردم!۳۲- چرا تا این حد فرد نگرانی بودم!۳۳- چرا سر هر چیزی زود عصبانی شدم!۳۴- چرا به اندازه کافی با افرادی که دوستشان داشتم وقت نگذراندم!۳۵- چرا برای یک بار هم که شده پشت میکروفن نرفتم تا در مقابل جمع صحبت کنم.