2777
2789
عنوان

عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 424 بازدید | 68 پست

خب دومی حالا

   هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج از خود رنج بدتر است، تاریكترین لحظهٔ شب  لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!☀️                                                       به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود ❤ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اولی چهرش قشنگ تره انگار ظریف تره.اما دومی بیشتر ب دلم میشینه مهربون تره

   هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج از خود رنج بدتر است، تاریكترین لحظهٔ شب  لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!☀️                                                       به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود ❤ 
چرا؟🤣

ن منظورم این بود بعدیو بزار🤣

   هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج از خود رنج بدتر است، تاریكترین لحظهٔ شب  لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!☀️                                                       به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود ❤ 

ولی من دومی. رو بیشتر دوس دارم با اینکه اولی شاید یکمی بهتر باشه

   هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج از خود رنج بدتر است، تاریكترین لحظهٔ شب  لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!☀️                                                       به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود ❤ 
من دومیم🤣

♥️🤣دوتاتون قشنگین.یجورایی مثل هم هستین.ابجیته؟


   هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج از خود رنج بدتر است، تاریكترین لحظهٔ شب  لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!☀️                                                       به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود ❤ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز