2777
2789
عنوان

مشکوک نیست؟

441 بازدید | 23 پست

امروز دعوت کرده بودن جهاز برون پسر خاله پدرشوهرم. بعد عصر قبل رفتن شوهرم گفت خسته م .ماشین و بدم خواهرم برونه تو و مامانم برید.منم گفتم خواهرت از جاری کنده نمیشه . بعد دیگه جاری کوچک با خواهرشوهر با ماشین برادرشوهر کوچک رفتن . منم با مادرشوهرم با همسرم رفتم .بعد برگشتنی هم برادرشوهر بزرگ م گفت با همون ماشین برادرشوهر کوچک همه برگردید .که من قبول نکردم .چون من با جاری کوچک و شوهرش قطع رابطه م . همسرم اومد برگشتم.بعد امشب خونه پدرشوهرم بودیم . برادرشوهر بزرگ اول گفت تقصیر هر دو تونه. بعد خوب انگار یادش داده بودن .گفت نه تقصیر تو هست و باید سوار می‌شدی .و برنامه ما رو ریختی بهم .من گفتم خواهرم ماشین شوهرتو برونه و تو و جاری و مادرم برگردید. منم گفتم که نه امکان نداره ‌.بعد گفت پدر تو نمی خوای چیزی بگی.پدرشوهرمم گفت چطور میای خونه من دوتاتون. خوب می‌رفتی حرف نمیزدی. منم گفتم حرف شما در صورتی درسته که ماشین برادر شوهر بزرگ باشه . اینجا هم خونه پدرشوهرمه. شوهرمم برای اولین بار تو عمرش ازم دفاع کرد که نه تقصیر این نیست .که برادرشوهر بزرگم زود گفت نه تو حرف نزن . من خوب از حق م دفاع کردم. ولی الان میگم چه خنگی هستم من. شوهرم عصر از کجا خبر داشت .بعد میگم نکنه شوهرم حرف تو دهن اونا گذاشته که من گفتم با ماشین من برو ولی این قبول نکرده؟

من که نفهمیدم 

   ن‍‌ی‍‌از دارم: ی‍‌ک‍‌ی ب‍‌اش‍‌ه ک‍‌ل‍‌ی ب‍‌ه‍‌ش ف‍‌ح‍‌ش ب‍‌دم‍‌‍‌و س‍‌رش داد ب‍‌زن‍‌م ت‍‌ه‍‌ش ب‍‌گ‍‌ه #اروم ش‍‌دی؟.ب‍‌ی‍‌ا ب‍‌غل‍‌م!️                   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ک نفهمیدم 😐

ﺗﻭ #ﺳﺭﻧﻭﺷﺕ ﻣﺍ ﺍﺻﻟﺍ ﭼﻳﺯﻯ ﺑﻩ ﺍﺳﻣ #ﺧﺷﺑﺧﺗﻯ ﻧﺑﻭﺩ ://🍂                 توی آینه انعکاس #دختری رو می‌بینمکه لبخندش درد میکنه:)))       قَ‍‌ل‍‌ب ن‍‌ی‍‌س‍‌ت ک‍‌ه ق‍‌َب‍‌رِس‍‌ت‍‌ونِ آرِزوه‍‌اس‍‌ت.     #غرور ب‍‌هت ق‍‌درت م‍‌‍‌ی‍‌دہ ول‍‌ی ش‍‌اد ب‍‌ودن‍‌و ازت #م‍‌‍‌ی‍‌گ‍‌ی‍‌رہ!(: 
کجاش آشتی دادن زمانی هست که بگن به طرف مقصر برو معذرت بخواه آشتی کنید نه اینکه بگن تو باید سوار ماشی ...

حالا اگه طرف نگه مقصرم باید تا آخر عمر قهر بمونید.اونم کسی که مدام چشم تو چشمید؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز