2777
2789
عنوان

دعا

181 بازدید | 24 پست

بچه ها دعا یا کاری بوده که ازش حاجت گرفته باشید میشه لطفا بگید🥺

ما ستارگانی هستیم که در جسم حبس شده ایم. نوری که در جست و جویش هستی، همیشه در درونت بوده است!

فقط امام زمان  خیلی کمکم کرد  ولی الان احساس می کنم ولم کرده نه تنها اون بلکه خدا هم

😔

ما ستارگانی هستیم که در جسم حبس شده ایم. نوری که در جست و جویش هستی، همیشه در درونت بوده است!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سوره مزمل

زیارت عاشورا

سوره یاسین🤌🏻

برای براورده شدن هر خواسته ای تا سی روز روزی هزار بار اَستَغفِرُالله ربی و اتوب و الیه هم عالیه

بقیه اون سوره و دعایی ک گفتم هم تا چهل روز خونده بشه خوبه 

یکیشو انتخاب کن هرکدوم ک ب دلت افتاد بخون انشاالله حاجت روا باشی


سوره مزمل زیارت عاشورا سوره یاسین🤌🏻 برای براورده شدن هر خواسته ای تا سی روز روزی هزار بار اَستَ ...

خیلی ممنونم

ما ستارگانی هستیم که در جسم حبس شده ایم. نوری که در جست و جویش هستی، همیشه در درونت بوده است!

به خدا ایمان داشته باش کاری که مد نظرت هست رو به بهترین شکل ممکن راست و رریست میکنه.فقط با خود خدا حرف بزن با زبون خودت.من کارای حاشیه ای ای رو قبول ندارم فلان چله و فلان ختم و فلان کس همه شون هیچن.فقط خود خدا.من همیشه از خودش حاجت گرفتم والسلام

ما زنیم،از ما قوی تر فقط خداست.
روزی چندتا ؟؟ تا چه مدت؟؟ حین صلوات راه رفتی؟؟ توروخدا بگو چندروزه به دلم افتاده ولی ناامیدم

گفتم ۲ هزار صلوات میفرستم ب نیت این خواستم. کمتر از یک ماه حاجتم رو گرفتم.  هرموقع میتونی بخونی.  دراز کشیده بودم میفرستادم راه میرفتم میفرستادم. 


حتما نباید تعداد مشخص کنی. میتونی بگی صلوات میفرستم به نیت فلان حاجتم

مشکلت چیه؟ 

یه نفر داره با کاراش ناخواسته برام دردسر درست میکنه دارم اذیت میشم میخوام مستقیم بیاد به خودم بگه خواسته ی زیادیه؟🥺😔

ما ستارگانی هستیم که در جسم حبس شده ایم. نوری که در جست و جویش هستی، همیشه در درونت بوده است!

گفتم ۲ هزار صلوات میفرستم ب نیت این خواستم. کمتر از یک ماه حاجتم رو گرفتم.  هرموقع میتونی ...

مرسی

ما ستارگانی هستیم که در جسم حبس شده ایم. نوری که در جست و جویش هستی، همیشه در درونت بوده است!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خسته شدم از

الهامشم | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز