2777
2789
عنوان

چالشونه :)

| مشاهده متن کامل بحث + 7824 بازدید | 1354 پست
باشه سر کدوم یکیشون🤣💔

آخریه😣

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
چشمت بی بلاااا😍 بیا اینم شوکولات برااات🍬

ملسی مهلبون🥲🤍

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخریه😣

حله؟ 

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
شوهرت کو؟استغفرالله میدی هر کی ببندتش😂؟

شوور ندارم ک

دخمله خونه‌م😂

بستنش دیگه تموم😂

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
حله؟ 

عاااالی

یه شوکولاته دیگه🍬

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
ملسی مهلبون🥲🤍

ناز کردنت-😍😍

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
عاااالی یه شوکولاته دیگه🍬

فداتم عزیزم 🥲🤍✨

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
من اقدسم 

حالا هرکی هستی چرا دروغ میگی اقدس پلنگ🥲💔🤣

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
پس مشکل رفع شد منو عفو کن😂

اره بابا حله😂❤

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
فداتم عزیزم 🥲🤍✨

خودانکنههه😍

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
ناز کردنت-😍😍

اله من دخمل نازی ام🥲🤍

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز