2777
2789
عنوان

چالشونه :)

| مشاهده متن کامل بحث + 7824 بازدید | 1354 پست
پس بیا تا منم لذتو بهت نشون بدم😂 پس جاریا اینجورین 😂

بیا جلووووووو...برید کناااار


طبق توصیفات نی نی سایتیا احتمالا وگرنه منم نمیدونم😂

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اوخی گوگولی 😂

من بچه ته تغاری ام عزیز دل مامان بابا و داداش میگم بهشونا

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
اصلا داداشم به این مهربونی خودم میرم اقدس درگیر دوست پسرشه🥲💔

خو اون پیرهن گل گلیه‌ی منم ببر دیگه😊

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
نخیرشم اینا برا خودم بود و هس

باشه مواظب باش خواهرای گیس بریدمون نبرن 

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
خو اون پیرهن گل گلیه‌ی منم ببر دیگه😊

باشه چشم 🥲🤍

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 

عاقا سوتینم باز شد یکی بیاد ببندتش😓

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
عاقا سوتینم باز شد یکی بیاد ببندتش😓

باشه سر کدوم یکیشون🤣💔

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
باشه چشم 🥲🤍

چشمت بی بلاااا😍

بیا اینم شوکولات برااات🍬

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز