2777
2789
عنوان

چالشونه :)

| مشاهده متن کامل بحث + 7824 بازدید | 1354 پست
گیسام کوتاهن نمیتونی بکنیشون هه هه 

میتونم دونه به دونه بکنم😂

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میتونم دونه به دونه بکنم😂

پاشو به جای این کارا لباسای داداش رو اتو کن🥲🤣💔

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
برا خودت دارم میگم الکی خودتو خسته نکن😂

😂😂😂😂نه خواهر خسته چرا لذت میبرم


(غلط نکنم مادوتا نقشه جاریه همو داریم بازی میکنیم😂😂😂)

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
چیپس و لواشک دارم ب هیچکدومتونم نمیدم

عه گیس بریده پس توام برداشتی از خوراکی های من😒💔

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
پاشو به جای این کارا لباسای داداش رو اتو کن🥲🤣💔

مگه من نوکر داداشم؟

نصفه شب میاد خونه اونوقت من لباساشو اتو کنم؟؟؟

بده اقدس

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
من با این حجم از سیبیل دوس پسر دارم ؟  خواب دیدی خیر باشه

دروغ نگو صغری من دیدمت باهاش

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
مگه من نوکر داداشم؟ نصفه شب میاد خونه اونوقت من لباساشو اتو کنم؟؟؟ بده اقدس

اصلا داداشم به این مهربونی خودم میرم اقدس درگیر دوست پسرشه🥲💔

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز