2777
2789
عنوان

چالشونه :)

| مشاهده متن کامل بحث + 7824 بازدید | 1354 پست
بیا تا بهت نشون بدم😂 زدن تو گوشت- گرفتن گیسات- 😂😂

عع اینو ندیدم😂

با عرض معذرت بخاطر تاخیر پیش آمده🙏

شتتتتتترقققققققق

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
اله من دخمل نازی ام🥲🤍

دخمله ناز نازیه کی بودییییی😍ناز کردن بیشترت-

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دخمله ناز نازیه کی بودییییی😍ناز کردن بیشترت-

دخمل ناز بابامم بعدم مامانم بعدم داداشم بدم تو🥲🤍

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
بیخیال.. یه سیلی میزنم تو دهنت بازم تاخیر ایجاد می‌کنی 😂😂

بیا بریم پیش دوستم داداش🥲💔

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
دخمل ناز بابامم بعدم مامانم بعدم داداشم بدم تو🥲🤍

اوووفیییی بابااا😍

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
اوووفیییی بابااا😍

🥲🤍✨

 امروز 4 فرودین ۱۴۰۲ تصمیم گرفتم واسه شادی روح محمدم هر کاری بکنم نه اینکه خودمو ازار بدم 💔🥲 درسته سخته با نبودش زندگی کردن ولی من برمیگردم به خاطر خانوادم🥲🖤 
بیخیال.. یه سیلی میزنم تو دهنت بازم تاخیر ایجاد می‌کنی 😂😂

خوابم میاد هی میزنی میپرم خب طول میکشه لود شم😂

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉

خوش گذشت بروبچ😍

همیشه بخندین❤

شبتون بخیر❤

آهای دنیا! حواست باشه! تو دنیای "منی"!ماله "منی"! موظفی به سازی که میزنم برقصی!موظفی اونطور که رنگت میکنم رخ نشون بدی!تو...موظفی...اونجور که "من" میخوام باشی!!! گفتم یادآوری کنم😏😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز