چش_رنگی۲ مدیر استارتر عضویت: 1401/08/23 تعداد پست: 5416 عنوان بهزیستی 181 بازدید | 8 پست کسی اینجا هس عضو بهزیستی باشه؟ 1401/12/16 | 23:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
چش_رنگی۲ مدیر استارتر عضویت: 1401/08/23 تعداد پست: 5416 سوالت چیه بگو ببینم میدونم فاکتورای پزشکی که تحویل میدیمکی مبلغشو پرداخت میکنن ؟ و چقدرمن از دی ماه دادمهنوز چیزی پرداخت نکردن.میگن اعتبار نیومده
___73sara___ عضویت: 1400/07/24 تعداد پست: 693 فاکتورای پزشکی که تحویل میدیم کی مبلغشو پرداخت میکنن ؟ و چقدر من از دی ماه دادم هنوز چیزی پرداخت ... اینو نمیدونم والا .بهزیستی همیشه میگن اعتبار نداریم 😒فاکتور پزشکی مث چیا ؟
چش_رنگی۲ مدیر استارتر عضویت: 1401/08/23 تعداد پست: 5416 اینو نمیدونم والا . بهزیستی همیشه میگن اعتبار نداریم 😒 فاکتور پزشکی مث چیا ؟ جراحی .سونوگرافی .ماموگرافی و..
___73sara___ عضویت: 1400/07/24 تعداد پست: 693 جراحی .سونوگرافی .ماموگرافی و.. اینارو ازاد بدی بعد فاکتور ببری بهزیستی پرداخت میکنه؟ببخشید برعکس شد من دارم سوال میپرسم
چش_رنگی۲ مدیر استارتر عضویت: 1401/08/23 تعداد پست: 5416 اینارو ازاد بدی بعد فاکتور ببری بهزیستی پرداخت میکنه؟ ببخشید برعکس شد من دارم سوال میپرسم خخخخخخخخبله
___73sara___ عضویت: 1400/07/24 تعداد پست: 693 خخخخخخخخ بله چی بگم والا اب بزور از دستشون میچکه.یه سریکفتن اب برق گاز فلان رایگان میشه نشد الکی بود خخ
چش_رنگی۲ مدیر استارتر عضویت: 1401/08/23 تعداد پست: 5416 چی بگم والا اب بزور از دستشون میچکه. یه سریکفتن اب برق گاز فلان رایگان میشه نشد الکی بود خخ چرا اگر یارانه قط بشه مجانی میکنن .که امیدوارم قط نشه