2777
2789

ای جونم 

هوا خیلی باحال شده برای ما بهاریه

❌️کلاس مکالمه و گرامر از پایه❌️ قسطی❌️ بعداز رضایت شهریه رو بده 🤓  با روش ابداعی خودم سریع و اسون و کم هزینه  اینم  نطر شاگردای نی نی سایتم https://www.ninisite.com/discussion/topic/3625153/کی-دوست-داره-زبان-فول-بشه-پولشم-بعداز-رضایت?postId=116182736

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شما کجایی؟من مال استان گلستانم اره جندروز هوا تابستانی بود الان باد شدیده و ابری ۳ شبه نصف شب باد شدید میاد صبح قطع میشه الان امروز قطع نشده از باد بدم میاد نمیدونم چرا

مثل یک بادبادک فقط بایک نخ به این دنیا وصلم ،حال روحی خوبی ندارم این روزا، اگه حرفی زدم که بهت برخورد لطفا دلگیرنشو ازم :)

از دیشب بارون شدیده خداروشکر

صبحی یکم آفتاب زد انقده خوب بود 😍

یه چیزی میگم شاید توام تجربه کرده باشی ؛ یه وقتا دلت میخواد که دور از سرصدا شی؛ دوس داری خون ماه و تو تاریکی شب بپاشی؛ دوس داری لهشون کنی آدما رو زیر چرخ ماشین...
مشهد گرمه الان 

مشهد خیلی باحاله ،گرمه گرمه،یهو بی سرو صدا برف میاد 🤣

اما استان خودمون بخواد یه تغیری ایجادبشه اولش باباد شروع میشه🥲

مثل یک بادبادک فقط بایک نخ به این دنیا وصلم ،حال روحی خوبی ندارم این روزا، اگه حرفی زدم که بهت برخورد لطفا دلگیرنشو ازم :)
مشهد خیلی باحاله ،گرمه گرمه،یهو بی سرو صدا برف میاد 🤣 اما استان خودمون بخواد یه تغیری ایجادبشه اول ...

آره واقعا کاراش عجیب غریبه 🙃

شما کجایی؟ 

خدایا تو بساز تو بسازی قشنگتره🥰زود بود برای رفتنت دخترکم🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز