2777
2789
سلام قشنگمم😍 خوبم شکر تو چطوری؟ 

خداروشکرکه خوبی جیگر.منم میگذرونم.راستش این روزا بخاطر مردم خیلی دلم میگیره

دخترم تموم زندگیمه.تو زندگیم زیادسختی کشیدم ولی همیشه سعی کردم لبخندبزنم.خیلی جاها شکستم ولی سکوت کردم چون دلم نیومد دل طرف مقابلمو بشکنم.هرکسی الان داره امضامومیخونه واسش یه دل خوش ویه آرامش عمیق آرزو میکنم.ممنون میشم یه صلوات بخاطر دخترم وخوشبختیه من ،مهمون دلم کنی🥰😍.انشالله هرچی واسم دعاکردی خدا صدبرابرشو بهت ببخشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نواربهداشتی واسه خودت،لباس زیر،چنددست لباس واسه نوزادت،پوشک،شیشه شیر،حوله واسه خشک کردن پاهاش،پودربچ ...

عزیزم پودر بچه خیلی وقته منسوخ شده چون میگن برای ریه بچه خیلی ضرر داره

این نیز بگذرد  
چیا بزارم گلی



سلام عزیزم

ایشالا به سلامتی

یه بلوز استین بلند،یه استین حلقه ای و یه شلوار با کلاه این میشه لباس نوزادت.

برای خودتم از این نوار بهداشتی درازا باید بگیری

برای من که دیگه هیچی استفاده نشد الکی برده بودم.

یه سری مواد خوراکی هم هست که اونا جدان

گفتار درمان هستم.اگه تو تاپیکی به کمکم نیازی بود تگم کنید لطفا☺️
عزیزم پودر بچه خیلی وقته منسوخ شده چون میگن برای ریه بچه خیلی ضرر داره

نه جیگر منسوخ نشده .من پوست بچم حساس بود هرچیزی نمیشد بهش زد ولی پودربچه بهش میساخت

دخترم تموم زندگیمه.تو زندگیم زیادسختی کشیدم ولی همیشه سعی کردم لبخندبزنم.خیلی جاها شکستم ولی سکوت کردم چون دلم نیومد دل طرف مقابلمو بشکنم.هرکسی الان داره امضامومیخونه واسش یه دل خوش ویه آرامش عمیق آرزو میکنم.ممنون میشم یه صلوات بخاطر دخترم وخوشبختیه من ،مهمون دلم کنی🥰😍.انشالله هرچی واسم دعاکردی خدا صدبرابرشو بهت ببخشه
سلام عزیزم ایشالا به سلامتی یه بلوز استین بلند،یه استین حلقه ای و یه شلوار با کلاه این نیشه لباس ن ...

پوشک و دور پیچم هست یادم رفت

گفتار درمان هستم.اگه تو تاپیکی به کمکم نیازی بود تگم کنید لطفا☺️
خواهش میکنم عزیز.منم طبیعی بودم امشب که زایمان کردم فردا ظهر مرخص میشدم ولی چون همسرم نبود امضاکنه ف ...

عزیزم بسلامتی 

زایمانتت چطور بود گلم سخته طبیعی؟

و خدایی که بشدت کافیست
😔منم هم نمیدونم دلم برای چی بگیره 

عزیزدلم.بمیرم واسه دلت.انشالله که تموم شادیای دنیا مهمون دائمی دلت بشه

دخترم تموم زندگیمه.تو زندگیم زیادسختی کشیدم ولی همیشه سعی کردم لبخندبزنم.خیلی جاها شکستم ولی سکوت کردم چون دلم نیومد دل طرف مقابلمو بشکنم.هرکسی الان داره امضامومیخونه واسش یه دل خوش ویه آرامش عمیق آرزو میکنم.ممنون میشم یه صلوات بخاطر دخترم وخوشبختیه من ،مهمون دلم کنی🥰😍.انشالله هرچی واسم دعاکردی خدا صدبرابرشو بهت ببخشه
سلام عزیزم ایشالا به سلامتی یه بلوز استین بلند،یه استین حلقه ای و یه شلوار با کلاه این نیشه لباس ن ...

سلام فداتشم مرسی گلم 

خوراکی‌ چی باید بزارم

و خدایی که بشدت کافیست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792