2777
2789
عزیزم چشم منم می‌خوام شیر خودمو بدم ولی شیر خشک هم بچه رو خوشگل می‌کنه بنظرت تا 6ماهگی شیر خودمو بدم ...

اره عزیزم میشه.

تا جایی میشه شیر خودتو بده بعد ۶ ماه چون غذاخور میشه طوری نیست شیر خشکم میخوره.

اگه زود به بچه شیرخشک بدی دیگه شیر خودتو نمیخوره.

بعدم هضم شیرخشک برای نی نی های کوچولو سخت تره بیشتر دل درد میشن.

دختر منم تا ۴۰_۵۰ روزگی حدودا کولیک داشت.

یه جوری بود فقط دعا میکردم کاش بتونم کاری کنم درد نکشه.

حالا فکر کن خودت شیرخشک بدی بهش باعث دردش بشی

گفتار درمان هستم.اگه تو تاپیکی به کمکم نیازی بود تگم کنید لطفا☺️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی عزیزم حتمااااا  توهم دعام کن میترسم از زایمان همه میگن سخته


نگران نباش هرجور باشه تموم میشه چه سزارین چه طبیعی

من سزارین بودم یه هفته تمام درد داشتم خیلی بد بود.

الان از اون حس و حال منفی اون روزام هیچی یادم نیست

انگار من نبودم که داشتم درد میکشیدم

گفتار درمان هستم.اگه تو تاپیکی به کمکم نیازی بود تگم کنید لطفا☺️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز